برگزیده ها

مازندمجلس: رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند که رویکردی برای ارائه کیفرخواستی پیرامون‌ اتهام‌های فساد علیه نخست وزیر اسرائیل و همسرش وجود دارد.

مازندمجلس:
خبرگزاری آناتولی ترکیه نوشت: رادیو دولتی اسرائیل به نقل از یک منبع قضائی که نام وی را اعلام نکردند، گزارش داد شواهد محکمی وجود دارد که ارائه کیفرخواست علیه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل در پرونده معروف به ۲۰۰۰ را توجیه می‌کند که بر اساس این پرونده، نتانیاهو به انعقاد قراردادی جهت دادن رشوه به ارنون موزیس، منتشر کننده روزنامه یدیعوت آحارونوت مظنون است.
این منبع قضائی خاطرنشان کرد، ممکن بود که کیفرخواست علیه نتانیاهو در این پرونده در چند ماه قبل ارائه شود.
طبق گزارش رسانه‌های اسرائیلی، نتانیاهو دیدارهایی با ارنون موزیس داشته و با وی درمورد پوشش رسانه‌ای به نفع خود گفتگو کرده و در مقابل به وی وعده داده بود تا نفوذ روزنامه "اسرائیل امروز" که رقیب روزنامه یدیعوت آحارونوت است، بکاهد.
از سوی دیگر، شبکه دو تلویزیون اسرائیل گزارش داد که مشاور قضائی دولت ارائه کیفرخواست علیه ساره نتانیاهو را ظرف ۱۰ روز اعلام خواهد کرد.
این شبکه افزود، این کیفرخواست شامل شبهه‌های پیرامون چهار پرونده مختلف است که تمامی آنها مربوط به سوء استفاده از اموال دولتی برای اهداف شخصی است.
نتانیاهو کیفرخواست گزارش ارائه پرونده اسرائیل قضائی روزنامه یدیعوت آحارونوت اعلام دولتی ارنون موزیس