برگزیده ها

مازندمجلس: سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی، از ورود این کمیسیون به پرونده لابی‌ها و پشت پرده صنعت خودروسازی کشور خبر داد.

مازندمجلس:ولی داداشی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره پرونده جدید مطرح شده در کمیسیون اصل ۹۰ گفت: پرونده ای اخیرا در کمیته اقتصادی کمیسیون اصل ۹۰ در دست بررسی است که به لابی ها و پشت پرده های صنعت خودروسازی برمی گردد.

وی در توضیح این پرونده اظهار داشت: در این پرونده، این مسئله مد نظر است که برخی خودروسازان، کارگران خود را سپر قرار داده اند و انگار جان ۸۰ میلیون جمعیت کشور را به بازی گرفته اند؛ در این رابطه، لابی هایی وجود دارد که مانع کیفیت بخشی می شود.

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس اظهار داشت: هزینه های خرید خودرو افزایش پیدا کرده، اما کیفیت محصولات به همان وضعیت سابق باقی مانده و در مواردی هم افت کرده است.

داداشی تاکید کرد: کمیسیون اصل ۹۰ پیگیر آن است که این مساله از انحصار برخی آقایان که به دنبال لابی و منافع خود هستند، دربیاید.

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس خاطرنشان کرد: این پرونده فعلا در کمیته اقتصادی کمیسیون در دست بررسی است و طی دو الی سه ماه آینده در صحن کمیسیون بررسی خواهد شد.

کمیسیون پرونده بررسی داداشی اظهار کیفیت سخنگوی کمیته خودروسازی اقتصادی