برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران گفت: تخلفاتی در رابطه با شهرسازی ها در تهران در حال انجام است و شهردار تهران باید برای جلوگیری از این تخلفات برنامه ریزی کند.

مازندمجلس:

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، محمد سالاری در چهارمین جلسه شورای پنجم شهر تهران، ری و تجریش گفت: با توجه به اینکه در شهرداری تهران شرایط گذار را پشت سر گذاشتیم، در این مدت زمان تخلفاتی درشهر صورت گرفته است.

وی افزود: تخلفات صورت گرفته در حوزه معماری و شهرسازی مناطق بسیار زیاد بوده و باید جلو آن گرفته شود.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران با اشاره به انحراف از مفاد قوانین شهرسازی و معماری در سطح مناطق اظهارکرد: تخلفاتی از جمله ارائه اضافه طبقه، تغییر کاربری و ثبت کاربری ها در سطح مناطق مشاهده شده و مجوز این تخلفات ارائه شده است.

سالاری از تشکیل کمیته های درآمدی در سطح مناطق شهر تهران خبرداد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر در سطح مناطق کمیته های درآمدی تشکیل شده که با هدف کسب درآمد به تخلفات رسیدگی شود.

وی با ارائه تذکری به شهردار تهران اذعان کرد: از شهردار تهران درخواست می کنم دستورات لازم را به شهرداری مناطق ابلاغ کرده تا شرایط برای جلوگیری از تخلفات شهرسازی در سطح مناطق فراهم شود.

تهران مناطق شهرسازی تخلفات گرفته ارائه معماری سالاری کمیته شهردار درآمدی تشکیل کاربری تخلفاتی انحراف قوانین شورای شهرداری شرایط