برگزیده ها
مازندمجلس: سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی علت کناره‌گیری دبیرکل سابق این جمعیت را تشریح کرد.

محمد فروزنده سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به تشکیل جلسه شورای مرکزی این تشکل در شب گذشته، اظهار داشت: اصرار دبیرکل این تشکل بر رویکرد جوانگرایی و نخبه‌گرایی موجب شد تا چندین جلسه در مورد این موضوع برگزار و بحث شود.

وی افزود: به این نتیجه رسیدیم که فضا باید برای  گردش نخبگان و عرض اندام بیشتر جوانها باز شود البته این به این معنی نیست که امثال آقای فدایی دیگر در تشکل حضور نداشته باشند بلکه حضورشان فعال‌تر اما با نقش راهبردی برای کمک به جوانترها است تا آینده تشکل تضمین شود.

فروزنده خاطرنشان کرد: در همین راستا با بحث‌های صورت‌گرفته شب گذشته آقای جواد عامری به عنوان دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی انتخاب شد که ایشان استاد و نخبه دانشگاهی و چهره‌ای با سوابق روشن در بسیج اساتید هستند و در حوزه سیاست وارد شده و در مقام جانشینی این جمعیت به خوبی عمل کرده است. همچنین دبیرکل زمان بندی دارد و طی دو تا سه سال تغییر می‌کند.

سخنگوی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با اشاره به مطرح شدن بحث حمایت از مقاومت اظهار داشت: مقاومت می‌تواند به‌عنوان یک الگو برای دولتمردان مطرح باشد که با ایمان به خدا و مقاومت می‌توان در مقابل آمریکا و تمام مستکبران با دست‌خالی ایستادگی کرد.

وی در پایان خاظرنشان کرد: دولت باید هرچه زودتر برنامه اقتصاد مقاومتی را اعلام کرده و به مشکلات اقتصادی توجه کند.
جمعیت ایثارگران دبیرکل اسلامی انقلاب مقاومت فروزنده سخنگوی اظهار اشاره فدایی گذشته