برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- برخی از اعضای شورای شهر تهران به انتشار تصاویر حاشیه ای اعضا در رسانه ها اعتراض کردند.

مازندمجلس:

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان،برخی از اعضای حاضر در چهارمین جلسه علنی شورای پنجم شهر تهران، ری و تجریش خواستار برخورد با عکاسان خبری حاضر در صحن شورای شهر تهران شدند.

در همین رابطه، سید ابراهیم امینی با انتقاد از برخی تصاویر منتشره در رسانه ها از برخی از اعضای شورای شهر اظهارکرد: برخی تصاویر منتشره به نوعی غیر اخلاقی است و باید در این خصوص تصمیم جدیدی اتخاذ شود.

وی افزود: اعضای هیئت رئیسه شورای شهر باید در رابطه با تصاویر منتشر شده در رسانه ها تصمیم جدیدی اتخاذ کرده تا دیگر شاهد انتشار چنین عکس هایی نباشیم.

نایب رئیس شورای شهر تهران انتشار برخی تصاویر در رسانه ها را بداخلاقی رسانه ای دانست و تصریح کرد: در جلسه‌ای که چهار ساعت به طول می‌انجامد ممکن است کسی خمیازه بکشد یا اتفاق دیگری بیافتد. این تصاویر نباید منتشر شوند.

همچنین حسن رسولی نیز اظهارکرد: برخی تصاویر در فضای مجازی منتشر شده و لازم است هیئت رئیسه شورا در رابطه با ادامه انتشار تصاویر برنامه ریزی کند.

در ادامه این جلسه، مجید فراهانی اذعان کرد: شورای پنجم مدت زمان اندکی است که کار خود را آغاز کرده و عده ای در شرایطی که نتوانسته اند برای شورا حاشیه سازی کنند، از تصاویر اعضا در صحن شورا استفاده کرده اند.

وی از نگارش نامه ای در این رابطه خبرداد و تصریح کرد: به محسن هاشمی، رئیس شورای شهر نامه نوشته ام تا اگر قرار است عکسی گرفته شود بر پایه اصول باشد.

در ادامه این جلسه، احمد مسجد جامعی با حمایت از رسانه ها اظهارکرد: مشی رسانه حمایت از تفکر شورایی است و شاهد حمایت های رسانه ها از شورای پنجم نیز بوده ایم.

وی افزود: رسانه ها پشتوانه ای برای مصوبات شورای شهر تهران هستند و نباید نقش آنها نادیده گرفته شود.

ناهید خداکرمی نیز در این جلسه گفت: رسانه ها نباید محدود شوند و شرایط رسانه ایجاب می کند که تصاویر حاشیه ای را به ثبت برسانند.

وی افزود: ممکن است عضوی دست خود را در بینی خود کرده و یا چرت بزند. این تصاویر نیز می تواند در رسانه ها منتشر شود و نباید جلو آن را بگیریم.

رسانه تصاویر شورای تهران منتشر رابطه نباید انتشار ادامه افزود اعضای حمایت اظهارکرد تصریح گرفته حاشیه تصمیم خداکرمی انتقاد منتشره جدیدی اتخاذ رئیسه