برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان از کشف بیش از 6 تن موادمخدر در سه عملیات ضربتی یگان های عملیاتی سیستان و بلوچستان خبرداد و گفت: در این عملیات ها، سه سوداگر مرگ به هلاکت رسیدند.

مازندمجلس:

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،سردار محمد قنبری گفت: ماموران انتظامی شهرستان "خاش" در سلسله عملیات‌های مبارزه با قاچاقچیان مسلح، با هدایت و پشتیبانی پلیس مبارزه با موادمخدر استان سیستان و بلوچستان، یک باند بزرگ که با استفاده از خودرو‌های کوهستانی و تیزرو، قصد جابه جایی مواد در منطقه را داشتند، شناسایی کردند.

وی افزود: پس از چندین هفته اقدامات شبانه روزی و رصد مسیر‌های تردد اعضای این باند، روز گذشته یگان‌های عملیاتی پلیس با شناسایی خودو‌های قاچاقچیان در یک درگیری مسلحانه، موفق به دستگیری ۱۲ نفر از سوداگران مرگ، توقیف ۷ دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ و کشف ۳ تن و ۱۷۷ کیلوگرم تریاک شدند.

سردار قنبری با بیان اینکه در عملیات مشترک دیگری، ماموران انتظامی شهرستان‌های "زاهدان"، "نیمروز" و "ایرانشهر"، یک باند قاچاق موادمخدر را در محور‌های مواصلاتی ایرانشهر به زاهدان شناسایی و به صورت مسلحانه با آن‌ها درگیر شدند، تصریح کرد: در این درگیری مسلحانه ضمن هلاکت دو قاچاقچی و دستگیری ۷ سوداگر، یک تن و ۹۲۵ کیلو گرم تریاک کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه از شناسایی یک باند دیگر توزیع کننده موادمخدر در یک عملیات پلیسی موفق خبر داد و گفت: در این عملیات، ماموران انتظامی شهرستان‌های "سراوان"، "مهرستان" و "سیب سوران"، باند مسلح دیگری را که در حال جا به جایی موادمخدر بودند، در منطقه "کوه سفید" شناسایی کردند.

وی افزود: قاچاقچیان به محض مشاهده تیم‌های عملیاتی پلیس با آن‌ها درگیر شدند که در این درگیری یک سوداگر مسلح به هلاکت رسید و ۶ قاچاقچی دستگیر شد؛ همچنین ماموران در پاکسازی منطقه، ۷۵۰ کیلوگرم تریاک و ۱۵۰ کیلوگرم هروئین کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان با بیان اینکه در مجموع این عملیات ها، ۲۵ قاچاقچی دستگیر، سه سوداگر مرگ به هلاکت رسید، گفت: در این عملیات ها، یک قبضه تیربار، چهار قبضه کلاش به همراه مقادیر متنابهی مهمات کشف شد؛ یکی از ماموریت‌های مهم پلیس، مبارزه با هرگونه حمل، نگهداری، خرید و فروش و قاچاق مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز جامعه است و برخورد نیروی انتظامی در این راستا محکم، قاطع و مستمر خواهد بود.

 

عملیات انتظامی شناسایی ماموران قاچاقچی موادمخدر هلاکت درگیری قنبری مسلحانه کیلوگرم تریاک منطقه سیستان بلوچستان سوداگر قاچاقچیان مبارزه ایرانشهر زاهدان دستگیر شهرستان‌های درگیر قاچاق آن‌ها افزود سردار جامعه استان عملیاتی اینکه دستگیری دیگری