برگزیده ها
بیماری علیرضا رجایی مربوط به دوران حبسش نیست/ او بعد از دوران محکومیت سرطان گرفته است

مازندمجلس: سخنگوی قوه‌قضاییه با اشاره به سکوت مجامع بین‌المللی و حقوق بشری در ارتباط با کشتار مسلمانان میانمار، از مسلمانان خواست در این مورد اقدام کنند چراکه امیدی به سازمان‌های بین‌المللی وجود ندارد.

مازندمجلس: سخنگوی قوه‌قضاییه با اشاره به سکوت مجامع بین‌المللی و حقوق بشری در ارتباط با کشتار مسلمانان میانمار، از مسلمانان خواست در این مورد اقدام کنند چراکه امیدی به سازمان‌های بین‌المللی وجود ندارد.

به گزارش ایلنا خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای در یکصد و هفدهمین نشست خبری با حضور اصحاب رسانه ضمن تبریک اعیاد این ایام، سالگرد شهید قدوسی دادستان کل وقت انقلاب اسلامی و شهدا ۱۷ شهریور و شهید ظلم ستیز شهید رییس علی دلواری را گرامی داشت.

سخنگوی قوه‌قضاییه در ادامه با بیان اظهار تاسف و تالم از حادثه واژگونی اتوبوس و جان باختن عده ای از دانش آموزان گفت : هر انسانی از این حادثه متاثر می‌شود. من این حادثه را به همه مردم عزیز هرمزگان و خانواده‌های عزادار تسلیت عرض می‌کنم و جا دارد وزارتخانه‌های مرتبط تدابیری داشته باشند که به هیچ وجه این گونه حوادث را نداشته باشیم. هرچند نمی‌شود کاری کرد که هیچ حادثه‌ای رخ ندهد اما می‌توان از این گونه حوادث دلخراش جلوگیری کرد. امیدواریم دولت با همه امکانات وارد شود و دادستان هم به عنوان مدعی العموم وارد شده و می شود ولی باید پیشگیری رخ دهد

او گفت: امروز باید به حال سازمان‌های  بین المللی مدافعان حقوق بشر گریه کنیم که قضایایی مانند میانمار را شاهد هستند و هیچ اقدامی در جهت نجات هزاران انسان مسلمان مظلوم و بی پناهی که این گونه آواره و مصدوم می‌شوند، نمی کنند. این سازمان های طمطراق و مدعی دفاع از حقوق بشر هیچ اقدام شایسته و بایسته‌ای در مقابل این حوادث انجام نمی‌دهند و امیدواریم مسلمانان و آزادگان در این مسیر قدمی بردارند چون امیدی به این سازمان‌های بین المللی وجود ندارد.

او در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه چشم علیرضا رجایی به دلیل سرطان تخلیه شده است و ادعا شده بهداری زندان کاری نکرده آیا این موضوع را تایید می‌کنید و علت محکومیت رضا شهابی چیست؟، اظهار کرد: از افرادی که نسبتی با انقلاب و مردم ندارند و فرار کردند و با اسرائیل آمریکا همکاری می‌کنند انتظاری نداریم. از بی بی سی و صدای آمریکا هم توقع نداریم.

سخنگوی قوه‌قضاییه ادامه داد: این آقا دوساله پیش پایان محکومیت اش بوده و از زندان آزاد شده است. اکنون ایشان سرطان گرفته مانند بسیاری دیگر از مردم. بسیاری سرطان می‌گیرند و ظرف مدت کوتاهی از پا درمی آیند. بسیاری سرطان می‌گیرند و از زمان تشخیص تا انتها مدت کمی را طی می‌کنند.

او تاکید کرد: این فرد دوساله پیش آزاد شده‌ است. در زندان آثاری از بیماری نداشته و پرونده زندان او را دیدم. حتی برای سرماخوردگی به بهداری مراجعه کرده و برای مشکل دندان نیز پیش متخصص خارج زندان رفته است. بعد دوسال سرطان گرفته که ما هم ناراحت هستیم از اینکه یک فرد سرطان گرفته که هم رنج بکشد و هم چشمش را تخلیه کند. از این فضا سازی‌ها قصد حمایت از فرد را ندارند. این کارها فضا را برای فرد سخت می‌کند و موجب تشویش اذهان عمومی می‌شود. اگر می‌خواهند کمک کند، از جو سازی و دروغ پردازی پرهیز کنند. این بیماری مربوط به دوران حبس نیست و بعد دوران محکومیت سرطان گرفته است.

ادامه دارد

سرطان گرفته زندان محکومیت دوران بیماری حوادث حادثه ادامه مسلمانان قوه‌قضاییه سخنگوی بسیاری مانند دوساله المللی می‌گیرند تخلیه آمریکا امیدواریم ندارند بهداری نداریم اینکه دادستان بین‌المللی میانمار مربوط رجایی علیرضا اقدام امیدی انقلاب اظهار ایلنا ندارد سازمان‌های نداشته