برگزیده ها
نقص فنی هواپیمای پرواز استانبول-تهران تابان‌ایر/ استقرار مسافران در هتل و اعزام با هواپیمای جایگزین

مازندمجلس: مدیر روابط عمومی تابان‌ایر با اشاره به بروز نقص فنی در هواپیمای پرواز استانبول-تهران این ایرلاین، از استقرار مسافران در هتل خبر داد و گفت: با رفع مشکل هواپیما و یا اختصاص هواپیمای جایگزین، مسافران به تهران اعزام خواهند شد.

مازندمجلس:فروغ جعفرزاده ، درباره تأخیر پرواز استانبول - تهران این شرکت هواپیمایی اظهار داشت: هواپیمای این پرواز به دلیل بروز نقص فنی امکان انجام پرواز را نداشت، در این راستا کارشناسان فنی برای رفع عیب اقدام کردند اما مشکل هواپیما برطرف نشد.

وی افزود:‌ با به طول انجامیدن مشکل، تصمیم بر آن شد که مسافران توسط این شرکت هواپیمایی به هتل منتقل شوند و تا زمان رفع این مشکل و یا اختصاص هواپیمای جایگزین، در هتل بمانند.

جعفرزاده با بیان اینکه تمهیدات لازم جهت رفاه مسافران و هماهنگی لازم در خصوص رفع سریع مشکل انجام شده است، گفت: بابت بروز این تأخیر از مسافران عذرخواهی می‌کنیم.

مدیر روابط عمومی تابان‌ایر بیان کرد: شرکت‌هواپیمایی تابان در راستای ارتقای ایمنی پرواز و جلوگیری از بروز هر گونه مشکل در حوزه ایمنی، حاضر است اعتراض مسافران را با گوش دل شنوا باشد اما پروازی بدون در نظر گرفتن مسائل ایمنی نداشته باشد.

مسافران پرواز هواپیمای ایمنی تابان‌ایر تأخیر هواپیمایی جعفرزاده تهران گفت‌وگو استانبول جایگزین