وی افزود: با به طول انجامیدن مشکل، تصمیم بر آن شد که مسافران توسط این شرکت هواپیمایی به هتل منتقل شوند و تا زمان رفع این مشکل و یا اختصاص هواپیمای جایگزین، در هتل بمانند.
جعفرزاده با بیان اینکه تمهیدات لازم جهت رفاه مسافران و هماهنگی لازم در خصوص رفع سریع مشکل انجام شده است، گفت: بابت بروز این تأخیر از مسافران عذرخواهی میکنیم.
مدیر روابط عمومی تابانایر بیان کرد: شرکتهواپیمایی تابان در راستای ارتقای ایمنی پرواز و جلوگیری از بروز هر گونه مشکل در حوزه ایمنی، حاضر است اعتراض مسافران را با گوش دل شنوا باشد اما پروازی بدون در نظر گرفتن مسائل ایمنی نداشته باشد.