برگزیده ها

مازندمجلس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه دشمن از پیشرفت علمی ایران نگران و عصبانی است گفت: یکی از اهداف اصلی آنها توقف سرعت علمی کشور است.

مازندمجلس: فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در نشست فرماندهان بسیج کارکنان وزارت علوم، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی درباره قدرت دفاعی کشور، گفت: تمام ارتش‌های بزرگ دنیا در برابر مدل دفاعی نظام ایران در تمامی عرصه‌ها زانو زده‌اند.
وی افزود: جنگ در ایران دیگر جنگ نظامی نیست و دشمن در عرصه‌های دیگر به صورت جدی در حال طراحی عملیات حمله است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی درباره وظیفه فرماندهان بسیج کارکنان گفت: اولین وظیفه فرماندهان این است که دشمن و عرصه‌های تهاجمی را بشناسند و برای دیگران نیز تبیین کنند.
فرهاد رهبر گفت: دشمن از پیشرفت علمی ایران نگران و عصبانی است.یکی از هدف‌های اصلی آنها توقف سرعت علمی کشور است. مقام معظم رهبری فرمودند اگر سرعت علمی متوقف شود، حرکت دوباره هزینه‌های بسیاری خواهد داشت.
وی درباره نقش دانشجویان در تهاجم فرهنگی دشمن گفت: لشکر ما در عرصه علمی، اعضای هیئت علمی و دانشجویان هستند و دشمن با طراحی عملیات‌های فرهنگی این لشکر را از ما می‌گیرد. دانشجو باید آگاهی سیاسی بالایی داشته باشد اما دشمن از این آگاهی سیاسی استفاده و دانشجو را درگیر سیاسی بازی می‌کند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی افزود: باید کرسی‌های آزاد‌اندیشی در عرصه‌های سیاسی تقویت شود تا دانشجویان، دشمنان نظام و عرصه‌های تهاجم دشمن را بشناسند.
فرهاد رهبر درباره برنامه‌های دشمن در عرصه فرهنگی گفت: ولنگاری فرهنگی در فضای مجازی و حقیقی ترویج داده می‌شود و اگر فرماندهان بسیجی برای مقابله طراحی عملیات نداشته باشند، قافیه را می‌بازند. فرمانده باید در صحنه باشد. وظیفه فرماندهان این است که تفکر بسیجی را به صورت هرمی تا آخرین حلقه هرم در دانشگاه گسترش دهند.
به گفته فرهاد رهبر بهترین طراحی عملیات حمله است و باید حمله کرد تا دشمن از صحنه‌های سیاسی اجتماعی و اقتصادی خارج شود.
رئیس دانشگاه آزاد درباره دغدغه‌های اقتصادی مردم و معضل بیکاری گفت: مردم نباید ناامید شوند. وظیفه دانشگاه است که برای مقابله با بیکاری و ضعف اقتصادی طراحی عملیات کند.
وی در پایان گفت: یکی از ترفندهای دشمن ایجاد تفرقه است و برای مقابله با او باید همدل، همراه و گوش به فرمان مقام معظم رهبری و منویات ایشان باشیم.
فرماندهان دانشگاه طراحی عملیات درباره فرهاد فرهنگی سیاسی عرصه‌های وظیفه مقابله اقتصادی دانشجویان اسلامی بسیجی تهاجم ترویج دانشجو آگاهی بیکاری ولنگاری مجازی رهبری بشناسند کارکنان قافیه باشند دفاعی نداشته افزود می‌بازند