برگزیده ها
ساخت و تکمیل بیمارستان نهاوند با ۶۰ میلیارد تومان

مازندمجلس: مدیرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تأسیسات عمومی و دولتی گفت: بیمارستان آیت الله قدوسی نهاوند با هزینه ای بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان هفته گذشته افتتاح شد و مورد بهره برداری قرار گرفت.

مازندمجلس:به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد علیزاده جزئیات بیمارستان ۱۸۵ تختخوابی شهید آیت‌الله علی قدوسی نهاوند در استان همدان که هفته گذشته مورد بهره برداری قرار گرفت را اعلام کرد.

وی افزود: روز پنجشنبه همزمان با روز عرفه بیمارستان بزرگ ۱۸۵ تختخوابی نهاوند را با حضور وزیر بهداشت و تعدادی از مسئولان استانی افتتاح کردیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: این بیمارستان، اولین بیمارستان دولتی بعد از انقلاب در شهرستان نهاوند بوده که در زیربنای ۱۳ هزار مترمربع و در ۴ طبقه احداث شده است. این بیمارستان یک بیمارستان جنرال (عمومی) است که دارای بخش های تخصصی همچون داخلی، زنان و زایمان، کودکان و نوزادان و بخش جراحی است.

به گفته مدیرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تأسیسات دولتی و عمومی کشور، بیمارستان آیت‌الله قدوسی دارای پنج اتاق عمل و پنج سوئیت زنان و زایمان است. همچنین، این بیمارستان ۱۷ تخت مراقبت‌های ویژه دارد. بخش اورژانس این بیمارستان نیز با توجه به نیازهای منطقه به ۲۱ تخت افزایش پیدا کرده است.

علیزاده ادامه داد: علاوه بر اورژانس بیمارستان شهید قدوسی دارای درمانگاه است که در درمانگاه نیز بخش‌های مختلفی همچون دندانپزشکی، کلینیک‌های معاینه چشم، داخلی، قلب، ارتوپدی و بخش‌های مختلف در آن پیش‌بینی شده است.

وی خاطرنشان کرد: برای این بیمارستان ۴۰ میلیارد تومان هزینه ساخت و ۲۰ میلیارد تومان نیز هزینه تکمیل در نظر گرفته شد که مجموعا این پروژه با ۶۰ میلیارد تومان در روز عرفه (پنج شنبه هفته گذشته) با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بهره برداری رسید.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: تا پایان ماه جاری چند بیمارستان و ساختمان دولتی و عمومی دیگر به بهره برداری خواهد رسید.

بیمارستان میلیارد تومان نهاوند شهرسازی معاون دولتی عمومی قدوسی دارای برداری ساختمان زایمان اورژانس درمانگاه هزینه بخش‌های داخلی همچون بهداشت آیت‌الله ادامه تختخوابی تکمیل علیزاده گذشته