برگزیده ها
مراکز نظامی ناموس نیروهای مسلح هستند

مازندمجلس: رییس سازمان بسیج مستضعفین در واکنش به درخواست مقامات آمریکایی برای بازدید از مراکز نظامی ایران در راستای اجرای برجام با تاکید بر این که مراکز نظامی ناموس نیروهای مسلح هستند، اظهار کرد: آنها خود بهتر از هر کسی می‌دانند که موضوع بازدید از مراکز نظامی منتفی است.

مازندمجلس: رییس سازمان بسیج مستضعفین در واکنش به درخواست مقامات آمریکایی برای بازدید از مراکز نظامی ایران در راستای اجرای برجام با تاکید بر این که مراکز نظامی ناموس نیروهای مسلح هستند، اظهار کرد: آنها خود بهتر از هر کسی می‌دانند که موضوع بازدید از مراکز نظامی منتفی است.

به گزارش ایلنا، سردار غلامحسین غیب‌پرور صبح امروز در حاشیه همایشی در پاسخ به پرسشی درباره درخواست مقامات امریکایی برای بازدید از مراکز نظامی ایران در راستای راستی‌آزمایی اجرای برجام اظهار کرد: بازرسی از مراکز نظامی تابع قواعدی است و جزء خطوط ممنوعی نظام محسوب می‌شود و همه مسئولان نیز این موضوع را مکررا اعلام کرده اند.

او گفت: باورم این است که خود آنها نیز می‌دانند طرح این موضوع تعارفی بیش نیست و منتفی است؛ چرا که مراکز نظامی ناموس نیروهای مسلح محسوب می‌شود.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان این که استکبار به هیچ‌چیز کمتر از اضمحلال انقلاب اسلامی راضی نیست، خاطرنشان کرد: موضوعاتی نظیر بازدید از مراکز نظامی بهانه‌هایی هستند که هرچند وقت یک‌بار ازسوی استکبار جهانی مطرح می‌شود.

غیب پرور همچنین در پاسخ به پرسشی درباره بخش وسیع در کمک‌رسانی به دولت جهت ایفای وظایف خود اظهار کرد: بارها اعلام کرده‌ایم که بسیج آمادگی کامل دارد که به دولت‌های مختلف کمک کند. افراد متخصص و فرهیخته آشنا به مسائل کشور در اقیانوس بی‌کران بسیج حضور دارند و هرکس که  طلب کمک کند، ما به او کمک خواهیم کرد.

او درباره اولویت نخست دولت در حوزه مسائل اقتصادی نیز گفت: در فرآیند انتخابات، صحبت‌هایی در زمینه رفع بیکاری و ایجاد اشتغال و همچنین افزایش تولید مطرح شد که از مطالبات اصلی مردم هستند. ان‌شاءالله که دولت موفق شود به این مطالبات جامعه عمل بپوشاند.

غیب‌پرور در سخنرانی خود در همایش ملی باشگاه خبرنگاران بسیج  با اشاره به رشادت‌های رییس‌علی دلواری در مقابله با استعمار انگلیس اظهار کرد: زمانی که از خباثت‌های آمریکا صحبت می‌کنیم به اندازه کافی دلیل برای اثبات آن وجود دارد. ازجمله بارزترین ادله آن نیز مسائل مربوط به ۵ الی ۶ دهه اخیر است اما باید بدانیم ددمنشی، توطئه و  خباثت آنها نسبت به  آزادگان جهان به‌ویژه مسلمانان کمتر از انگلیسی‌ها نبوده است.

او خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها از دوران پهلوی دوم تا به امروز هر آنچه که می‌توانستند نسبت به امت اسلامی از جنایت و توطئه انجام داده‌اند. و ترور، محاصره جنگ و نفوذ از جمله‌ برخی خباثت‌های آنها است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر این که آمریکا و برخی از کشورهای منطقه از حامیان اصلی داعش و گروه‌های تکفیری هستند، افزود: آمریکا با حمایت برخی از کشورهای منطقه با جنگ با اسلام قیام کرده است.

او با اشاره به سابقه‌ی استعمار انگلیس در دنیا خاطر نشان کرد: انگلستان از قرن پانزدهم  دارای سابقه استعمار در نقاط مختلف دنیا است و امروز هیچ قاره‌ای وجود ندارد که از نفوذ استعماری انگلستان مصون مانده باشد. غارت، چپاول و ظلم و قداره‌کشی بر هر ملت مظلوم رویه انگلستان از قدیم تا به امروز بوده است.

غییب پرور با اشاره به سفر اخیر نخست وزیر انگلستان به کشورهای حاشیه خلیج فارس اظهار کرد: در ماه‌های اخیر نخست وزیر انگلیس به خلیج فارس آمد و با همان افراد زشت و خباثت‌های خود علیه ایران فریبکاری کرد، اما مردم دشمنی‌های انگلیس را همواره به‌خاطر دارند و قیام رییس‌علی دلواری در دهه دوم زندگی‌اش یادآور دشمنی‌های انگلستان با کشورمان است.

به گزارش یلنا، رییس سازمان بسیج مستضعفین  در بخش دیگری از صحبت‌های خود به نقش روحانیون در نهضت‌های اسلامی اشاره کرد و گفت: افتخار داریم که هر کجا نهضت و حرکتی وجود داشته حضور علمای دین به شایستگی نمایان است.

غییب‌پرور با اشاره به طرح برخی از موضوعات درباره نقش آیت‌الله کاشانی در ملی شدن صنعت نفت، گفت: در ماه‌های اخیر مباحثی درباره‌ی نهضت آیت‌الله هاشمی مطرح شد در  این باره آیا باید بپذیریم که مسائل مطرح شده با نگاهی تحلیلی ، علمی و تاریخی  بوده یا نیت دیگر وجود داشته است.

او تصریح کرد: باید در مراکز پژوهشی، محققان تحقیقاتی انجام دهند تا نقش روحانیون در نهضت‌های مختلف نمایان شود.

غییب‌پرور در ادامه صحبت‌های خود به بیان ویژگی‌های رسالت خبرنگاری پرداخت و اظهار کرد: ‌بخشی از ماندگاری مردم در صحنه انقلاب مربوط به فعالیت اصحاب رسانه است. و در جاهایی  که اصحاب رسانه از  ایفای نقش خود هراسی نداشته باشند و انقلابی حرکت کنند، مردم مسیر حق را به درستی ادامه خواهند داد.

مراکز نظامی اظهار اشاره انگلستان مسائل بازدید امروز درباره انگلیس اسلامی موضوع آمریکا مختلف نیروهای ناموس خباثت‌های مستضعفین کشورهای استعمار توطئه مربوط دلواری دشمنی‌های آیت‌الله غییب‌پرور ادامه اصحاب رسانه نمایان نهضت‌های ماه‌های رییس‌علی صحبت‌های روحانیون منطقه همچنین تاکید می‌دانند منتفی گزارش برجام اجرای درخواست مقامات راستای غیب‌پرور حاشیه خاطرنشان ایفای افراد دارند انقلاب استکبار پرسشی محسوب اعلام مطالبات