برگزیده ها

مازندمجلس: ثبت عکس خمیازه یک عضو شورای شهر تهران و انتشار آن در فضای مجازی سبب دلخوری دو عضو شورای شهر تهران شد.

مازندمجلس:  این هفته انتشار عکس خمیازه یکی از اعضای شورای شهر تهران سبب دلخوری وی شد. به اعتقاد این عضو شورا هیات رییسه شورا باید به این موضوع ورود و از نمایندگانی که با رای میلیونی مردم وارد شورا شده اند دفاع کند.
مجید فراهانی عضو کمیسیون بودجه نیز در حمایت از این سخنان با بیان اینکه اعضای شورای شهر دو هفته است که کار خود را شروع کرده‌اند و گویا برخی محافل از انسجام و عملکرد شورا ناراحت هستند و به همین دلیل به دنبال شکار لحظه‌ها هستند که در کانال و سایت‌ها منتشر کنند، گفت: من در این رابطه به هاشمی نیز نامه نوشتم و اگر قرار است عکس داخل صحن شکار لحظه‌ها شود و با آن نمایندگان را زیر سوال ببرند باید هیات رئیسه پیگیری کند و تصمیم عاجل در این قضیه گرفته شود.
سخنان این دو عضو سبب دلخوری و واکنش اهالی رسانه شد و برخی این دلخوری را به احمد مسجد جامعی عضو شورای سوم، چهارم و پنجم شورای شهر تهران منتقل کردند.
احمد مسجدجامعی نیز در صحن شورا با بیان اینکه از رسانه‌ها سپاسگزارم، اظهار کرد: مشی رسانه‌ای به طور کل حمایت از تفکر شورایی و بویژه شورای پنجم است.
او ادامه داد: در شورای چهارم زمانی که حوزه حضور رسانه‌ها بیشتر شد ما پشتوانه‌ای برای اجرایی شدن مصوبات پیدا کردیم چراکه رسانه‌ها حامیان اصلی شورا در گسترش مشارکت شهروندان هستند.
در ادامه امینی که ریاست شورا را برعهده داشت گفت: آنچه که به عنوان تذکر مطرح شد به منزله نادیده گرفتن فعالیت رسانه‌ها در شورای پنجم نیست. رسانه‌ها ستون چهارم دموکراسی است و ما از تلاش‌های آن‌ها در عرصه اطلاع‌رسانی تقدیر می‌کنیم.
او ادامه داد: آنچه که مطرح شد صرفا گلایه از برخی افرادی بوده که شاید از اصحاب رسانه‌ هم نباشد و تصاویری از طریق آن‌ها در فضای مجازی منتشر شده که مناسب نبوده است.
شورای رسانه‌ها دلخوری چهارم ادامه منتشر آن‌ها لحظه‌ها سخنان اعضای خمیازه تهران حمایت گلایه اینکه