برگزیده ها
۲۳ طرح در نیروی زمینی اجرا می‌شود/ در حال بازآماد توان رزمی هستیم

مازندمجلس: فرمانده نیروی زمینی ارتش در همایش تجلیل از کارکنان ممتاز نیروی زمینی گفت: با آماده سازی یگان ها در حال بازآماد توان رزمی هستیم.

مازندمجلس: فرمانده نیروی زمینی ارتش در همایش تجلیل از کارکنان ممتاز نیروی زمینی گفت: با آماده سازی یگان ها در حال بازآماد توان رزمی هستیم.

به گزارش ایلنا، فرمانده نیروی زمینی ارتش در پانزدهمین همایش تجلیل از کارکنان ممتاز نیروی زمینی ارتش که صبح امروز در مشهد مقدس برگزار شد، ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر گفت: امنیت و آسایش ما حاصل خون شهدایی است که ولی امر خود را تنها نگذاشتند و با تقدیم خون خود موجبات سرافرازی کشور عزیزمان را فراهم کردند. امروز مهمان شهری هستیم که آخرین شهید مدافع حرم نیروی زمینی از این شهر مقدس عروج کرد، درود می فرستیم به روح همه شهدا به ویژه شهید سید مهدی جودی ثانی.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری گفت: صراط مستقیم ما ولی امر ما است. رهبر فرزانه‌ای که با صلابت خود و حرکت در مسیر امام حسین (ع) امروز با قاطعیت و منطق الهی و اسلامی خود مسیر حرکت دنیا را تحت تاثیر قرار داده است.

وی افزود: شما کارکنان نمونه نیروی زمینی توانستید مولفه هایی که یک نظامی باید داشته باشد تا شاخص شود را کسب کنید و در این مسیر همسرانی که با تحمل سختی ها و مشکل ها همواره هم رزم و پرستار شما بوده اند نقش به سزایی دارند.

فرمانده نیروی زمینی گفت: مقام معظم رهبری(حفظه الله) فرمودند، نیروی زمینی باید تحرک، چابکی و قدرت تهاجم داشته باشد. حضرت آقا با بصیرت خود این کلید واژه ها را تبیین کرده اند و مایه عزت و توفیق ما است که این دستور را با بهترین برنامه ریزی اجرا کنیم، نیروی زمینی از مولفه‌های قدرت متعددی از جمله یگان بالگردی، توپخانه‌ای و زرهی برخوردار است که با آماده‌سازی یگان‌ها در حال بازآماد توان رزمی هستیم.

سرتیپ حیدری تصریح کرد: ۲۳ طرح در نیروی زمینی اجرا خواهد شد که در راستای ارتقای توان رزمی و بهبود معیشت کارکنان نیروی زمینی است.

فرمانده نیروی زمینی گفت: روند حرکتی نیروی زمینی بر پایه عدالت محوری و شایسته سالاری است. ما می‌خواهیم در مسیر تحقق عدالت حرکت کنیم و  تمام سعی و تلاش خود را در این مسیر به کار خواهیم بست.

زمینی نیروی فرمانده کارکنان هستیم امروز بازآماد سرتیپ حیدری عدالت تجلیل همایش ممتاز