برگزیده ها

مازندمجلس: سیاست > احزاب و شخصیت‌ها - در پی تغییرات انجام شده در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام، دکتر فروزش معاون اجرایی این مرکز، روز یکشنبه 12 شهریور با انتشار نامه ای از سمت خود کناره گیری کرد.

مازندمجلس:به گزارش خبرآنلاین، فروزش وزیر اسبق جهاد سازندگی که از ابتدای مسئولیت دکتر ولایتی در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام، معاونت اجرایی این مرکز را بر عهده داشت، با انتشار نامه ای ، با اشاره به صدور احکام مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در ارتباط با اعضای مجمع و رهنمودها و دستورات معظم له نوشت: اینجانب حسب وظیفه و عمل به تکلیف از زمان صدور احکام صادره از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص بازنگری در ساختار مجمع تشخیص مصلحت نظام، تلاش کرده ام با همکاری و همراهی با مسئولان جدید به منظور جلب حمایت از امر پژوهش و تحقیقات و در تماس با دبیر محترم مجمع و نماینده تام الاختیار ایشان در مرکز و گرفتن قول حمایت از همکاران شایسته و نیز حفظ پژوهشکده و ... انجام وظیفه نمایم.

دکتر فروزش در بخش دیگری از مرقومه خود ضمن اعلام امادگی برای ارائه نقطه نظرات مشورتی و با توجه به فرایند طولانی مدت انحلال و در جهت همراهی با مسئولین محترم مرکز برای انجام وظایف محوله خود، افزود: اکنون با تشکر و قدرانی به واسطه همکاری شما در طول تصدی مسئولیتم از کلیه همکاران خداحافظی نموده و فعالیت های اجرایی و مدیریتی را واگذار می نمایم و انتظار دارم با اعتقاد ، اعتماد و امید، به وظایف قانونی خود عمل فرمایند.

2929

تشخیص تحقیقات اجرایی همراهی همکاری حمایت همکاران وظایف نمایم وظیفه محترم مدظله مسئولیت استراتژیک فروزش مصلحت رهبری احکام العالی