برگزیده ها
ترامپ کتاب جدید کلینتون را مسخره کرد!
مازندمجلس: در حالی که ایالت‌های لوئیزیانا و تگزاس درگیر پیامدهای طوفان اخیر هستند و مناطق زیادی هنوز زیر آب است، ترامپ مشغول تمسخر کلینتون در توئیتر است!
 
به نوشته روزنامه دیلی میل، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا نمی‌تواند جلوی خودش را بگیرد و در توئیتر به حریف سیاسی سابقش هیلاری کلینتون کاری نداشته باشد. او ساعاتی پس از بازگشت به واشنگتن از مناطق سیل‌ زده تگزاس و لوئیزیانا پیامی را علیه کلینتون باز نشر داد که او را به تمسخر می‌گرفت!

این پیام که پیشتر در یک حساب توئیتری دیگر به نام "ترامپیسم ۰.۴" متعلق به حامیان ترامپ منتشر شده بود، تصویری از کتاب جدید وزیر خارجه سابق آمریکا با عنوان "آنچه رخ داد" را نشان می‌دهد. در کنار آن تصویری مشابه همین کتاب نشان داده می‌شود که روی آن نوشته شده "من رخ دادم" و زیر آن هم عکسی خندان از ترامپ دیده می‌شود! علاوه بر این، چهار شکلک قهقهه هم کنار آن دیده می‌شود.
 
این توئیت تا شامگاه شنبه بیش از ۳۵۰۰ بار مجددا ‌توئیت شده و مورد پسند بیش از ۱۰ هزار تن قرار گرفته بود. ترامپ در ادامه آنها سه توئیت ارسال کرد که ماهیتی جدی داشت. او در پیامی نوشت: "شاخص تولید ۵۹ درصد رشد داشت که بالاترین سطح از اوایل ۲۰۱۱ است و ما می‌توانیم بهتر هم عمل کنیم!" او در پیام دیگری نوشت: "تازه از ایالات بزرگ تگزاس و لوئیزیانا به کاخ سفید بازگشتم؛ اوضاع خوب بود. چه همکاری و هماهنگی‌ای!" او نهایتا نوشت: "به یاد داشته باشید یکشنبه روز ملی دعاست."
 
کتاب جدید کلینتون تجربیات او از نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکاست. هفتمین کتاب کلینتون ۱۲ سپتامبر منتشر می‌شود و انتظار می‌رود او توری سراسری برای فروش کتابش به راه بیندازد. در این کتاب ۵۱۲ صفحه‌ای درباره کمپین او علیه ترامپ و شکست انتخاباتی غیر منتظره نوشته شده است.
 
ترامپ کلینتون نوشته لوئیزیانا تگزاس منتشر توئیت پیامی تصویری توئیتر مناطق تمسخر آمریکا