برگزیده ها
مازندمجلس: نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: دشمن در براندازی انقلاب بی‌رحمانه می‌تازد، چون ندای این انقلاب جز «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر استکبار» نبوده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، آیت الله سیداحمد علم الهدی در مراسم آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه خراسان اظهار داشت: حوزه علمیه، بستری برای قشر تحصیلی مخصوص مثل دانشگاه نیست؛ اگر این اقشار بخواهند مؤثر و مفید باشند، نیازمند آموختن علوم و دانش هستند.

وی بیان کرد: دو نقطه در تحصیل حوزوی قابل‌تأمل است: نقطه اول مسئله اخلاص است؛ اخلاص باید در درس خواندن، درس دادن، آموزش دادن و در تعلم و یادگرفتن باشد؛ اخلاص، شرط اول سربازی امام زمان (ع) است؛ به این معنی است که درس بخوانم برای این که به‌عنوان یک سرباز کارآمد بتوانم خدمات مخلصانه انجام دهیم.

نماینده، ولی فقیه در استان خراسان رضوی با اشاره به اینکه اخلاص عامل اول در عرصه طلبگی و تداوم اشتغال در روحانیت است گفت: نقطه دوم، مسئله کارآمد بودن و کاربرد بیشتر داشتن در عرصه خدمتگزاری است؛ پیامبر (ص) فرمودند: «اگر همه دین به آسمان بچسبد و از دسترس انسان‌ها فاصله بگیرد، این دین را افرادی از سرزمین فارس درک خواهند کرد».

آیت الله علم الهدی عنوان کرد: با بررسی ۱۴۰۰ سال از رحلت پیامبر تا امروز، مردمی جز مردم فارس که در راه خدا جهاد می‌کنند و از هیچ‌کس نمی‌ترسند، وجود ندارد؛ در انقلاب اسلامی ایران، بار خدمت به دین و اسلام بر دوش شما علما، اساتید و روحانیون است؛ مقام معظم رهبری فرمودند: «اگر هنجار‌های انقلاب ادامه پیدا نکند، انقلاب قابل ادامه نیست»؛ دشمن در براندازی انقلاب بی‌رحمانه می‌تازد، چون ندای این انقلاب جز «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر استکبار» نبود.

امام جمعه مشهد مقدس ادامه داد: انقلاب اسلامی مجاهدی پرورش داده که با آرزوی شهادت و جان دادن در راه خدا قدم در عرصه جنگ با دشمنان خدا می‌گذارد؛ همه دنیا با همه رسانه‌ها و دستگاه‌های تبلیغاتی، روی رهبر، عالم، مجاهد، آمر به معروف و ناهی از منکر عملیات روانی می‌کنند، اما مردم می‌ایستند و از هیچ عملیات روانی هراس ندارند.

آیت الله علم الهدی بیان کرد: امروز روند زندگی و معیشت به سمت توسعه‌ها، افزون رفاه‌ها و تجملات در حال پیشروی است؛ متأسفانه نشان ارزشی بودن در جامعه ما در اتومبیل آخرین‌مدل، زندگی مرفه‌تر و سود کلان‌تر درحال‌توسعه است، امروز برخی در جامعه می‌گویند هرکس ما را از چنگال دشمن زودتر برهاند و اقتصاد بیشتر نجات دهد، دنبال سر آن هستیم.

وی بیان کرد: توسعه تجمل‌گرایی، ضربه به هنجار‌های انقلاب است؛ دو جریان در مسیر انقلاب قرار گرفته است: یک جریان می‌گوید انقلاب متعلق به سال ۵۷ بود و تمام شد، مملکت را طوری بسازیم که با همه دست بدهیم و بسازیم تا آسایشمان تأمین شود؛ جریان دیگر می‌گوید انقلاب تمام نشده، ما نیمه راه هستیم، تا اینجای انقلاب با مبارزه رسیدیم و از اینجا به بعد نیز با مبارزه پیش می‌رویم. با این تهاجم در فضای مجازی و جنگ روانی عقب ننشینید و حساب شخصیت و آبروی شخصی خود را نکنید.
انقلاب اخلاص روانی الهدی جریان امروز ادامه خراسان عملیات اسلامی هنجار‌های جامعه بسازیم مبارزه می‌گوید هستیم فرمودند زندگی کارآمد بی‌رحمانه می‌تازد براندازی نماینده مجازی آمریکا استکبار بیشتر مسئله علمیه تحصیلی پیامبر