برگزیده ها

مازندمجلس: فرمانده نیروی دریایی ارتش با حضور در صنایع شهید درویشی بندرعباس، از مراحل ساخت و تکمیل زیر دریایی فاتح بازدید کرد.

مازندمجلس: دریادار حبیب الله سیّاری فرمانده نیروی دریایی ارتش با حضور در صنایع دریایی شهید درویشی بندرعبّاس وابسته به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلّح از پروژه های در دست ساخت و یا در حال تکمیل این صنعت از جمله زیردریایی فاتح بازدید کرد.
دریادار سیّاری در ادامه با حضور در ناوشکن شهید بایندر و ناو پشتیبانی رزمی تنب، از نزدیک در جریان روند تعمیرات اساسی این یگان های شناور سطحی قرار گرفت.
وی در دیدار با دست اندرکاران تعمیر و ساخت یگان های شناور سطحی و زیر سطحی بر اهتمام این کارکنان برای سرعت بخشیدن در روند اقدامات مربوطه تأکید کرد.
فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش و هیئت همراه همچنین با حضور در هوادریای منطقه یکم این نیرو ضمن بازدید از آشیانه هاورکرافت های این یگان، آمادگی رزمی و توانمندی بالگردها و هواپیماهای بال ثابت هوادریا را مورد ارزیابی قرار دادند.
دریادار سیّاری با تأکید بر حفظ آمادگی و ارتقاء آموزش کارکنان هوادریا، قابلیّت های این یگان را در اجرای مأموریت های جاری نیروی دریایی راهبردی ارتش بسیار حائز اهمیّت عنوان کرد.
گفتنی است در ابتدای این بازدید ناخدایکم روح الامینی فرمانده هوادریای نیروی دریایی ارتش، گزارشی از میزان آمادگی و اقدامات صورت گرفته را به امیر دریادار سیّاری ارائه کرد.
دریایی دریادار نیروی بازدید سیّاری آمادگی فرمانده هوادریای راهبردی هوادریا شناور پشتیبانی کارکنان اقدامات تأکید