برگزیده ها
۲ هزار واحد مسکن مهر در کردستان به بهره برداری رسید

مازندمجلس: سنندج- ۲ هزار واحد مسکن مهر امروز دوشنبه با حضور قائم مقام وزیر راه وشهرسازی در طرح مسکن مهر به طور همزمان در شهرستان های سنندج، قروه وکامیاران افتتاح شد.

مازندمجلس:به گزارش خبرنگار مهر، ۲ هزار واحد مسکن مهر امروز دوشنبه با حضور قائم مقام وزیر راه وشهرسازی در طرح مسکن مهر به طور همزمان در شهرستان های سنندج، قروه وکامیاران به بهره برداری رسید.

 مدیرکل راه وشهرسازی استان کردستان در ارتباط با این پروژه ها به خبرنگاران گفت: از این واحد ها هزارو ۲۷۶ واحد تعاونی مسکن دگایران، ۶۰ واحد بنیاد مسکن، ۲۲۰ واحد دارایی، ۱۰۹ واحد در شهرستان قروه و ۲۰۷ واحد هم در کامیاران به طور همزمان افتتاح شد.

شهرام ملکی بیان کرد: برای اجرای این واحدهای مسکونی یک هزار و ۱۰۲ میلیارد ریال اعتبار از محل آورده متقاضیان و تسهیلات بانکی هزینه شده که شامل ۶ تعاونی مسکن مهر است.

وی در مراسم افتتاح هزار و ۲۷۶ واحد تعاونی مسکن مهر دگایران در جمع اعضای این تعاونی گفت: برخی از واحدهای این تعاونی از لحاظ ساخت تکمیل نبودند و برخی از مصالح ساختمانی هم ایراد داشتند که لیستی از نقص های این واحد ها تهیه و در اختیار پیمانکار قرار داده شد تا بتوان کار با کیفیتی  به متقاضیان تحویل داده شود.

وی ادامه داد: قرار بود تا مهرامسال کلید واحدها را به تمامی متقاضیان تحویل دهیم ولی برخی از متقاضیان هنوز سهم آورده را کامل پرداخت نکردند.

مدیرکل راه وشهرسازی استان کردستان  با اشاره به اینکه متقاضیان این تعاونی را مددجویان بهزیستی و کمیته امداد و اقشار ضعیف جامعه تشکیل دادند، افزود: با احتساب سود مشارکت این افراد باید ماهانه ۵۳۲ هزار تومان قسط پرداخت کنند که پرداخت این مبلغ در توان آنها نیست.

ملکی اضافه کرد: سود مشارکت از جمله مشکلات این متقاضیان است که از مسئولان ارشد کشور تقاضای چاره اندیشی در این رابطه را داریم.

تعاونی متقاضیان کردستان وشهرسازی پرداخت آورده تحویل مشارکت واحدهای دگایران برداری همزمان شهرستان استان افتتاح