برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- رئیس ستاد مدینه منوره از اعزام نخستین گروه از زائران ایرانی از مکه مکرمه به مدینه منوره خبر داد و گفت: در نخستین روز از اعزام زایران مدینه بعد به شهر پیامبر؛ ۱۲۰ کاروان فردا عازم مدینه منوره خواهند شد.

مازندمجلس:

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، اکبر رضایی گفت: همه امکانات و تسهیلات لازم برای حضور زائران کشورمان در مدینه منوره آماده شده است.

وی گفت: هم اکنون نیرو‌های اجرایی و ستادی و واحد‌های مربوطه از جمله آشپزخانه‌ها و تدارکات در مدینه در آمادگی کامل بسر می‌برند.

رئیس ستاد مدینه پیش بینی کرد؛ نخستین گروه از زایران کشورمان بعد از انجام مناسک حج ابراهیمی و وداع با شهرمکه مکرمه؛ شامگاه سه شنبه در هتل‌های خود در مدینه منوره مستقر شوند.

رضایی با اشاره به شرایطز و وضعیت هتل‌های شهر مدینه و کیفیت پایین‌تر این هتل‌ها نسبت به هتل‌های شهر مکه مکرمه؛ از زائران کشورمان خواست تا همکاری و تعامل بیشتری با خدمت گزاران خود در شهر مدینه داشته باشند.

وی گفت: دوره اقامت زائران مدینه بعد در شهرپیامبر (ص)؛ همان پنج شب و شش روز است و ممکن است براساس برنامه زمانبندی پرواز‌ها؛ چندساعت مدت اقامت زایران کمتر و یا طولانی‌تر از پیش بینی‌های انجام شده باشد.

رئیس ستاد مدینه ابراز امیدواری کرد: بعد از انجام اعمال خوب و شرایط مطلوب زایران کشورمان در مکه مکرمه؛ حجاج ایرانی اقامت خوبی را در مدینه منوره داشته باشند.

۸۶ هزار و ۳۰۰ زایر ایرانی در مناسک حج ابراهیمی شرکت کردند.

 

مدینه زائران منوره کشورمان هتل‌های زایران ایرانی مکرمه؛ اقامت باشند مناسک رضایی کیفیت ابراهیمی