برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- جانشين معاون هماهنگ كننده ناجا با تاكيد بر اينكه تردد زائران حتما با داشتن گذرنامه و رواديد معتبر صورت مي پذيرد.

مازندمجلس:

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،سردار "محسن فتحی زاده" در حاشیه بازدید از مرز چزابه، گفت: در این بازدید، اقدامات عمرانی و زیرساختی که در حال آماده سازی است، و نیز تمهیداتی که برای تامین نظم و امنیت تردد زائران پیش بینی شده، مورد بررسی و ارزشیابی قرار گرفت.

وی افزود: براساس بررسی‌هایی که در سطح استان صورت گرفته، مسئولان استانی اقدامات خوبی را در راستای رفع مشکلات انجام داده اند.

سردار فتحی زاده ادامه داد: در بازدیدی که از عملیات عمرانی مسیر چذابه انجام شد، امیدوار هستیم تا فرصت باقی مانده برای آغاز راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی (ع) تمهیدات پیش بینی شده برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسم اجرایی شود.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: با پیش بینی‌های صورت گرفته و نیز اقدامات تقویتی که نیروی انتظامی برای این مرز انجام داد، امیدوار هستیم مسیری خوبی را برای عبور امن، منضبط و قانونمند زوار شاهد باشیم.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با تاکید بر اینکه تردد زائران حتما با داشتن گذرنامه و روادید معتبر صورت می‌پذیرد، تصریح کرد: شرایط امسال، مشابه سال گذشته به شکل جدی‌تر و سختگیرانه‌تر اعمال و اجرا می‌شود تا بتوانیم خدمات شایسته‌ای را برای هموطنان ارائه دهیم.

سردار فتحی زاده به هموطنانی که قصد عزیمت به عتبات عالیات را دارند، توصیه کرد: از هم اکنون مدارک قانونی باری این سفر را مهیا کنند و سفر خود را به روز‌های آخر موکول نکنند.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا در خاتمه درباره تردد از مرز خسروی، گفت: تدابیری صورت گرفته که مرز خسروی امسال به بهره برداری برسد و تمهیدات امنیتی و انتظامی آن در حال انجام است، اما شرط بازگشایی این مرز، برقراری تامین امنیت و نیز آمادگی رسمی کشور عراق است.

 

اقدامات انتظامی گرفته زائران سردار تمهیدات خسروی هستیم امسال جانشین امیدوار معاون کننده هماهنگ امنیت معتبر روادید گذرنامه اربعین بازدید داشتن تامین عمرانی ادامه