برگزیده ها
معاون وزیر:مبارزه با قاچاق کالا اولویت وزارت صنعت، معدن و تجارت است

مازندمجلس: بیرجند - ایرنا - معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان گفت که مبارزه با قاچاق کالا از اولویت های این وزارت است زیرا تحقق آن به تولید داخل کمک و از ورود کالای بی هویت در کشور جلوگیری می کند.

مازندمجلس: سید محمود نوابی روز دوشنبه در دومین همایش استانی حمایت از حقوق مصرف کنندگان خراسان جنوبی در بیرجند افزود: در دولت یازدهم ثبات و آرامش در حوزه سرمایه گذاری ایجاد شد که زمینه جهش اقتصادی را در دولت دوازدهم فراهم می کند.
وی گفت: در دولت یازدهم از تورم افسارگسیخته و رشد منفی صنعت جلوگیری و حوزه روابط بین المللی کشور شکوفا شد که در آینده ثمره این اقدام مثبت دیده می شود.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه بیان کرد: شفاف و روان سازی نظام قیمت گذاری و روزآمد سازی شیوه نظارت بر بازار در بند 23 سیاست های اقتصاد مقاومتی مقام معظم رهبری ابلاغ شد.
وی اظهار کرد: حق الناس بر حق الله مقدم است، شعار جنس فروخته شده پس گرفته نمی شود باید به جنس فروخته شده پس گرفته می شود تغییر کند، اگر چنین شعاری دیده شود افراد با سامانه 124 سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان تماس بگیرند تا تذکر لازم داده شود.
وی افرود: قرآن کریم، قانون مدنی و اخلاق اجتماعی تاکید دارد که جنس فروخته شده در صورت نبود رضایت مشتری پس گرفته شود.
رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان با بیان اینکه برای سرمایه گذار باید فرش قرمز پهن شود یادآور شد: نظام اداری خراسان جنوبی در خدمت سرمایه گذار باشد.
وی ادامه داد: دستگاه هایی مثل دارایی و مالیات همکاری لازم با سرمایه گذار داشته باشند چون اگر سرمایه گذار با مشکل روبه رو شود سرمایه خود را از استان خارج می کند.
نوابی گفت: فضا برای سرمایه گذاری بخش خصوصی باز است اما باید به سرمایه گذار تضمین لازم برای سرمایه گذاری داده شود و او هم بداند که از سرمایه گذاری اش منفعت به دست می آورد.
در این مراسم از 9 واحد برگزیده حامی حقوق مصرف کنندگان خراسان جنوبی تجلیل شد.
نخستین همایش استانی حمایت از حقوق مصرف کنندگان خراسان جنوبی سال 1394 در بیرجند برگزار شد.
*7559* 6054* خبرنگار- امیرشاهین نایبی فر*انتشاردهنده- مریم پنجابی*

اقتصاد

مبارزه با قاچاق کالا

صنعت و معدن

خراسان جنوبی

سرمایه جنوبی گذاری کنندگان خراسان حمایت فروخته گرفته مبارزه ادامه اقتصاد قاچاق بیرجند نوابی استانی معاون تجارت همایش یازدهم