برگزیده ها

مازندمجلس: : براساس گزارش‌ها، هزاران سند حاوی اطلاعات شخصی کارمندان سابق نظامی، اطلاعاتی و دولتی آمریکا به دلیل خطای امنیتی بزرگ از جانب یک شرکت استخدامی آمریکا، افشا شده است.

مازندمجلس: راشاتودی گزارش داد: حدود 9400 سند حساس در یک سرور کلاود آمازون به دلیل تنظیمات غلط در معرض دید عمومی قرار گرفته است.
این فایل‌ها شامل اطلاعات شخصی کارمندان سابق نظامی و اطلاعاتی آمریکا بوده‌اند و برخی از مقام‌ها دارای رده‌های امنیتی محرمانه یا فوق محرمانه بوده‌اند.
این فایل‌ها از جانب یک محقق شرکت امنیت سایبری آپگارد آمریکا و در فولدری به اسم "رزومه‌ها" روی این سرویس کلاود پیدا شده است.
این فایل‌ها شامل رزومه‌های هزاران شهروند آمریکایی بوده است که برخی از آنها دارای مجوز امنیتی فوق محرمانه بوده‌اند و به احتمال زیاد با نهادهای امنیتی سطح بالایی شامل سازمان سیا، آژانس امنیت ملی آمریکا و سرویس مخفی آمریکا همکاری داشته‌اند.
به نوشته پایگاه اینترنتی هیل، این فایل‌ها از جمله شامل رزومه‌های یک رئیس پلیس و یک کارمند سازمان ملل متخصص امور خاورمیانه و جزئیاتی درباره چند شهروند عراقی و افغان همکار با آمریکایی‌ها در کشورهایشان  بوده‌ است.
برخی از این افراد ظاهرا در عملیات‌های حساس و مهمی فعالیت داشته‌اند.
پایگاه گیزمودو نوشت که دست‌کم یکی از این افراد مدعی شده بود که مسئول حمل و نقل قطعات تسلیحاتی و کدهای فعال‌سازی هسته‌ای است.
آمریکا فایل‌ها بوده‌اند امنیتی محرمانه رزومه‌های شهروند افراد پایگاه داشته‌اند سرویس دارای اطلاعاتی نظامی گزارش کلاود هزاران امنیت