برگزیده ها
مازندمجلس: پایگاه هافینگتون‌پست در مطلبی ضمن اشاره به اینکه رژیم‌صهیونیستی تمام تلاش خود را برای برهم‌زدن رابطه راهبردی ایران و سوریه به کار گرفته اما موفق نشده است نوشت: ایران نقشی کلیدی در تحولات سوریه و ماندگاری دولت آن داشته است.

به گزارش جام نیـوز، پایگاه هافینگتون‌پست در مطلبی ضمن اشاره به اینکه رژیم‌صهیونیستی تمام تلاش خود را برای برهم‌زدن رابطه راهبردی ایران و سوریه به کار گرفته اما موفق نشده است نوشت: ایران نقشی کلیدی در تحولات سوریه و ماندگاری دولت آن داشته است.
 
 پایگاه هافینگتون‌پست در مطلبی با اشاره به نقش کلیدی ایران در تحولات سوریه نوشت: اگرچه اسرائیل طی دهه‌های گذشته تمام تلاش خود را به کار گرفته تا ایران و سوریه را از هم دور کند، اما تهران و دمشق طی سال‌ها روابط راهبردی مستحکمی ساخته‌اند.

 هافینگتون‌پست در خصوص تلاش رژیم‌صهیونیستی برای برهم‌زدن رابطه ایران و سوریه می‌نویسد: از سال ۱۹۹۸ تاکنون تمام نخست‌وزیر‌های اسرائیل از جمله بنیامین نتانیاهو آمادگی خود را برای باز‌پس‌دادن بلندی‌های جولان به مقامات دولتی سوریه و خاندان اسد اعلام کرده اند؛ اسرائیل با اعطای این امتیاز ویژه تنها یک خواسته از مقامات سوریه داشته و آن هم قطع کامل اتحاد با ایران بوده است.

این پایگاه با اشاره به نقش محوری ایران در ماندگاری دولت سوریه در برابر تهاجم گروه‌های تروریستی و حامیان آن‌ها افزود: هم‌اکنون بشار اسد و دولت سوریه باید به خود آفرین بگویند که طی سال‌های گذشته به خواسته‌های اسرائیل توجهی نشان نداده و اتحاد راهبردی خود را با ایران حفظ کرده‌ است.
سوریه اسرائیل اشاره راهبردی رابطه کلیدی ماندگاری تحولات برهم‌زدن گرفته رژیم‌صهیونیستی پایگاه هافینگتون‌پست مطلبی مقامات اتحاد گذشته جولان اینکه بلندی‌های