برگزیده ها
زمینه ایجاد 70 هزار شغل جدید در 16 هزار دفتر پیشخوان دولت فراهم است

مازندمجلس: تهران- ایرنا- دبیرکل کانون دفاتر پیشخوان دولت با اشاره به وجود 16 هزار دفتر پیشخوان روستایی و شهری در سطح کشور گفت: 70 هزار نفر در دفاتر پیشخوان دولت به مردم خدمت رسانی می کنند و زمینه برای ایجاد 60 تا 70هزار فرصت شغلی دیگر نیز در این حوزه فراهم است.

مازندمجلس: علی فلاح عصر دوشنبه در حاشیه همایش دفاتر پیشخوان خدمات دولت در سالن اجتماعات استانداری تهران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: دفاتر پیشخوان دولت 350 خدمت از 750 خدمت دولتی را به مردم ارائه می کنند و توانایی ارائه خدمات بیشتری را نیز دارند.
وی با تاکید بر اینکه حفظ و توسعه دفاتر الکترونیک از طریق خدمات نیابتی و تجارت الکترونیک میسر است، تصریح کرد: زمینه برای این اقدامات نیز فراهم است و حمایت دولتمردان را در این زمینه می طلبد.
فلاح هدف از برگزاری همایش دفاتر پیشخوان را آگاهی بخشی به روسای این دفاتر در خصوص جریان تدوین و تغییرات ساختاری جدید به وجود آمده دانست و گفت: متاسفانه شاهد برگشت به گذشته، کوچک سازی و دولتی سازی دفاتر پیشخوان هستیم که با اصل 44 قانون اساسی مغایر است.
وی با بیان اینکه امروز دفاتر پیشخوان دولت نیازمند حمایت دولتمردان است، خاطرنشان کرد: دفاتر پیشخوان می توانند بازوی توانمند دولت و وزارتخانه ها در خدمت رسانی مطلوب به مردم باشند.
همایش دفاتر پیشخوان خدمات دولت با حضور مدیران و روسای دفاتر از سراسر کشور به میزبانی استانداری تهران عصر امروز برگزار شد.
خبرنگار: مهدی مقدر - انتشار: محسن فتاحی
تهرام/9343/7243**1348

اجتماعي

دفاتر پيشخوان

دولت

تهران

دفاتر پیشخوان خدمات زمینه تهران همایش دولتمردان حمایت روسای امروز الکترونیک خبرنگار فراهم استانداری دولتی ارائه اینکه