برگزیده ها
مشارکت جدی خراسان جنوبی و زنجان در برگزاری دومین جشنواره وب و کسب و کار

مازندمجلس: تهران- ایرنا- مدیر کل دفتر توسعه و کاربرد فناوری اطلاعات وزارت صنعت، معدن و تجارت، از همکاری و مشارکت جدی سازمانی دو استان خراسان جنوبی و زنجان در برگزاری جشنواره وب و کسب و کار که قرار است آذرماه سالجاری برگزار شود، خبر داد.

مازندمجلس: به گزارش روز دوشنبه گروه علمی ایرنا ، امروزه یکی از عوامل موثر در موفقیت کسب و کارهای اقتصادی، حضورموفق و تاثیرگذار در فضای مجازی است و به طور حتم در حال حاضر نخستین و مهمترین ابزار حضور و فعالیت هر بنگاه تجاری در فضای الکترونیکی نیز پورتال و وب سایت یک بنگاه است.
دفتر توسعه کاربرد فناوری اطلاعات وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز با همین رویکرد قرار است آذرماه سال جاری دومین دوره جشنواره وب و کسب و کار بنگاه های صنعتی، معدنی و تجاری با محوریت ارزیابی وب سایت ها و پورتال های واحدهای صنعتی، معدنی و تجاری برگزار کند.
فرزاد اسماعیل زاده مدیر کل دفتر توسعه و کاربرد فناوری اطلاعات وزارت صنعت، معدن و تجارت در این خصوص اظهارکرد: بر اساس مصوبه کارگروه نظارت بر ارزیابی جشنواره و همچنین شاخص های کیفی و کمی تدوین شده در این کارگروه، مراسم پایانی دومین جشنواره وب و کسب و کار بنگاههای صنعتی، معدنی و تجاری آذر ماه سال جاری با حضور مدیران عالی رتبه کشوری و به منظور معرفی بنگاههای برتر پیشرو در حوزه توسعه تعاملات الکترونیکی برگزار می شود.
وی افزود:هدف از برگزاری این جشنواره معطوف نمودن توجه مدیران ارشد و فناوری اطلاعات واحدهای صنعتی، معدنی و تجاری به وضعیت پورتال و وب سایت بنگاه تحت مسئولیت آنها، از نظر دارابودن شرایط و قابلیت های لازم برای پیشبرد اهداف کسب و کار در فضای مجازی، به ویژه در عرصه بین المللی و نیز ایجاد انگیزه برای این واحدها به منظور اجرای برنامه های توسعه کمی و کیفی در حوزه تعامل و خدمات الکترونیک قابل ارائه به مشتریان است.
اسماعیل زاده اظهارکرد: در این جشنواره برترین سازمانهای صنعت و معدن و تجارت استانی در خصوص تشویق بنگاهها برای استفاده از ابزار فناوری اطلاعات در کسب و کار نیز معرفی و تقدیر خواهند شد.
مدیرکل دفتر توسعه و کاربرد فناوری اطلاعات و در ادامه اظهارکرد: در ابتدای مردادماه طی نامه ای به سازمانهای استانی نحوه مشارکت سازمانهای استانی اطلاع رسانی شد و تا کنون بر اساس اطلاعات دریافتی سازمانهای صنعت معدن تجارت استان های خراسان جنوبی و زنجان بیشترین مشارکت را در این خصوص داشته اند.
اسماعیل زاده همچنین تاکید کرد: سازمان های استانی که تاکنون گزارشی از اقدامات خود به دبیرخانه جشنواره ارائه نداده اند، نسبت به ارائه گزارش تکمیلی اقدامات خود به دبیرخانه جشنواره اقدام نمایند.
به گفته دبیر جشنواره وب و کسب و کار، گزارشات و مستندات دریافتی از سوی دفتر توسعه و کاربرد فناوری اطلاعات وزارت صنعت، معدن و تجارت، ملاک اصلی انتخاب سازمانهای پیشروی استانی در این جشنواره است.
بر اساس گزارش معاونت آموزش، پژوهش و فناوری وزارت صنعت، معدن و تجارت در دوره نخست جشنواره وب و کسب و کار، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان موفق به کسب عنوان سازمان برتر استانی شد و رئیس این سازمان لوح تقدیر مقام عالی وزارت و تندیس جشنواره را دریافت کرد.
ثبت نام بنگاههای متقاضی جهت حضور در جشنواره، از پایان تیر ماه سال جاری از طریق وب سایت جشنواره به نشانی http://webfestival.mimt.gov.ir آغاز گردیده و تا پایان مهر ماه ادامه خواهد داشت.
همچنین بر اساس این گزارش در مراسم پایانی این جشنواره که با حضور مدیران عالی رتبه کشوری برگزار خواهد شد، به بنگاههای برتر و پیشرو در حوزه توسعه تعاملات الکترونیکی 'نشان برتر تعاملات الکترونیکی' اهدا می شود.
دبیرخانه دومین جشنواره وب و کسب و کار بنگاههای صنعتی، معدنی و تجاری با شماره تلفن 85193933-021 آماده پاسخگویی به سوالات علاقمندان است.
علمی **1836 **
تنظیم: یوسف درویشی*انتشار: زهره محتشمی پور

علمي آموزشي

دومين جشنواره وب و كسب و كار

استان هاي پيشرو

اسماعيل زاده

جشنواره توسعه تجارت اطلاعات فناوری تجاری وزارت استانی سازمانهای معدنی صنعتی بنگاههای کاربرد بنگاه گزارش دومین الکترونیکی تعاملات اسماعیل ارائه برگزار مدیران همچنین اظهارکرد مشارکت پورتال دبیرخانه استان زنجان دریافتی پیشرو اقدامات تقدیر پایان ادامه واحدهای مجازی ابزار برگزاری جنوبی خراسان ارزیابی کارگروه منظور کشوری پایانی مراسم معرفی