برگزیده ها

مازندمجلس: حزب‌الله لبنان جنایت‌های صورت گرفته علیه مسلمانان روهینجا در میانمار را محکوم کرد.

مازندمجلس:  به نقل از سایت اینترنتی النشره، حزب‌الله لبنان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد، این جنایت‌ها هزاران کشته و ده‌ها هزار آواره بر جای گذاشته است اما مدعیان دفاع از حقوق بشر در جهان در مقابل این جنایت‌ها هیچ کاری نمی‌کنند.
حزب‌الله اعلام کرد: آن افراد ستم دیده که در آماج شنیع‌ترین نسل‌کشی‌ها هستند، قربانیان یک نظام جنایتکار در میانمار و همچنین قربانیان تبانی بین‌المللی علیه آنان و علیه مسلمانان در اقصی‌نقاط جهان هستند؛ به ویژه آن استکبارگرانی که اگر حادثه‌ای رخ دهد که منافع آنها را تحت‌الشعاع قرار دهد، زمین و زمان را به هم می‌دوزند اما در مقابل نسل‌کشی ملت‌ها و تضییع حقوق زنان و کودکان زمانی که به امتیازها و طرح‌های جهنمی‌شان در جهان ضرر نزند، سکوت اختیار می‌کنند.
در این بیانیه آمده است که حزب‌الله صحنه‌های دردناک مختصری را از آنچه که رسانه‌ها از فجایع در میانمار فاش کرده‌اند، دیده است که این تصاویر نشانگر میزان کینه در جان نظام میانمار و کسانی است که عملا از سوی قدرت‌های جهانی از جمله دشمن صهیونیستی کمک دریافت می‌کنند و دشمن صهیونیستی از مسلح‌ کردن ارتش جنایتکار آن کشور با تمامی سلاح‌های لازم جهت ارتکاب جنایت‌های دنباله‌دار هراسی ندارد.
حزب‌الله همچنین از تمامی طرف‌های دارای وجدان زنده در امت اسلامی و در تمامی جهان خواست تا صدای خود را در مقابل این نسل‌کشی‌ که مردمان مظلوم میانمار در آماج آن هستند، بالا ببرند و بر قدرت‌هایی که قادر به توقف ظلم‌ها علیه این مردم و آزاد کردن آنها از این کابوس فاجعه‌بار هستند، اعمال فشار کنند تا شاهدان دروغینی در مقابل یکی از شنیع‌ترین جنایت‌های عصر جدید نباشند.

حزب‌الله میانمار مقابل تمامی جنایتکار همچنین صهیونیستی قربانیان جنایت‌های شنیع‌ترین لبنان اعلام جنایت‌ها بیانیه مسلمانان