برگزیده ها

مازندمجلس: سیاست > نظامی - ایسنا نوشت: رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت:خواص سر سپرده در فتنه 88 انقلاب را به مذبح بردند در حقیقت حفظ انقلاب در گرو حضور مردم در صحنه است اما پیش غراولان این بحث خواص هستند و اگر خواص درست عمل کنند روند پیشرفت جامعه تسریع خواهد شد.

مازندمجلس:سردار غیب پرور با بیان اینکه خداوند عالم جامعه بشری را بدون رهبر رها نمیکند چون خلاف مشیت خداوند است، اظهار داشت:غدیر یک شکل و یک متن دارد؛ شکل غدیر همان است که به دفعات شنیدیم که بعد از حجت الوداع فرمودند کسانی که جلو هستند برگردند و کسانی که عقب هستند برسد.

وی با تأکید بر اینکه حفظ انقلاب در گرو حضور مردم در صحنه است اما پیش قراولان این بحث خواص هستند، گفت: اگر خواص درست عمل کنند روند پیشرفت جامعه تسریع خواهد شد؛ خواص وابسته و همین 2 کانون نامبارک است که کام مسلمانان را تلخ کرده اند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه هرجا کام ما شیرین شده جایی است که خواص وابسته نبودند، افزود: نمونه بارز این اتفاقات شیرین امام خمینی (ره) بودند همانطور که در پرواز پاریس به تهران از امام پرسیدند چه حسی دارید گفتند هیچی! این رفتار امام نمونه عینی رفتار علوی بود که نمونه های دیگری هم از ایشان داریم و منظورشان در حقیقت این بود که خواص نقش افرینان اصلی در جامعه هستند.

این مسئول با بیان اینکه امام خامنه ای هم پیگیر رفتار علوی امام خمینی بودند و رفتار علوی امام خمینی (ره) را ادامه میدهند، تأکید کرد: همین خواص سر سپرده در فتنه 88 انقلاب را به مذبح بردند به همین دلیل است که حفظ انقلاب در گرو حضور مردم در صحنه است اما پیش قراولان این بحث خواص هستند و اگر خواص درست عمل کنند روند پیشرفت جامعه تسریع خواهد شد.

غیب پرور ادامه داد: غدیر به ما یاد میدهد که ارتقاء شما زمانی تحقق می یابد که ارتباط با ولایت برقرار باشد؛ امروز مخالفت با رهبری ضد ولایت فقیه است یعنی کسی که حرف ولایت را گوش نمی دهد ضد ولایت است.

غیب پرور با بیان اینکه بسیج یکی از مجموعه های مبارکی که دارای حیات طیبه است، ادامه داد: ظرف بسیج به قدری بزرگ است که همگان در ان جا دارند زیرا هرکسی که نظام و رهبری را قبول دارد او حتما بسیجی است.

وی با اشاره به اینکه بسیج مظهر و تبلور مردم سالاری دینی است، گفت: فلسفه وجودی اقشار بسیج قابل تفسیر است و از بین همه اقشار اندیشه ورز بسیج اساتید، فرهنگی و دانشجویی توفع مضاعفی می رود و حقیقتا هم از گذشته تا امروز خدمات خوبی به انقلاب داشته اند.

29212

اینکه ولایت انقلاب جامعه رفتار نمونه خمینی ادامه شیرین امروز اقشار رهبری وابسته قراولان خداوند بردند سپرده کسانی تأکید پیشرفت سردار تسریع