برگزیده ها

مازندمجلس: سیاست > احزاب و شخصیت‌ها - جماران نوشت: یادگار امام گفت: بزرگترین عامل برای نرفتن جامعه به سوی فساد، افکار عمومی و رسانه است. البته این عرصه تلخی هایی هم دارد، اما برای رسیدن به آن نتیجه بزرگ اجتماعی باید تلخی ها را به جان بخریم.

مازندمجلس:حجت السلام سیدحسن خمینی با تأکید بر اینکه اینترنت و فضای وب لازمه قهری روزگار ماست و واقعیت آن را باید بپذیریم، گفت: بزرگترین انتفاع فضای آزاد اطلاعات، مقابله با فساد است که در جامعه ما مورد تأکید رهبری معظم انقلاب و تمام مسئولان است.

 اهم اظهارت سید حسن خمینی را در ادامه می خوانید؛

*اگر روزی قرار بر نامگذاری این مقطع تاریخی باشد، روزگار ما روزگار "ارتباطات" است.

*لوازم ارتباطات، مانند تمام ساخته های بشر ابعاد خوب و بد دارد؛ انتفاع از این ساخته ها در گرو تربیت انسانی است.

*اینترنت و فضای وب لازمه قهری روزگار ماست و واقعیت آن را باید بپذیریم.

*بزرگترین انتفاع فضای آزاد اطلاعات، مقابله با فساد است که در جامعه ما مورد تأکید رهبری معظم انقلاب و تمام مسئولان است.

*بزرگترین عامل برای نرفتن جامعه به سوی فساد، افکار عمومی و رسانه است. البته این عرصه تلخی هایی هم دارد، اما برای رسیدن به آن نتیجه بزرگ اجتماعی باید تلخی ها را به جان بخریم.

*هر جا فساد باشد جامعه باید به آن حساس باشد و کسی نباید مصون باشد.

*می توانستیم زیرساخت های ارتباطات را در داخل داشته باشیم و هنوز هم می توانیم، اما برای به دست آوردن آن باید سماحت و سعه صدر داشته باشیم.

*راه مقابله با فساد، به دست آوردن توجه افکار عمومی است.

*از درس های بسیار بزرگ امام، اعتماد به فهم مردم است. ممکن است در کوتاه مدت مردم اشتباه کنند اما به خرد جمعی و بالاتر از آن به لطف خدا اعتماد کنیم.

*مردم به مجموعه های خدماتی باید اعتماد کنند و احساس کنند به اطلاعات شخصی آنها دست خورده نمی شود و این عرصه پاسدار حرمت هاست.

*مردم باید احساس کنند با کمترین هزینه به این فضا دسترسی دارند.

*جوانگرایی در این عرصه، به جا ترین جوان گرایی در کشور است.

29212

 

جامعه روزگار اطلاعات بزرگترین مقابله اعتماد ارتباطات انتفاع تأکید احساس خمینی افکار ساخته عمومی آوردن باشیم مسئولان انقلاب بپذیریم واقعیت اینترنت سیدحسن رهبری خورده لازمه