برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری عاملان تیراندازی در شهر جدید پرند خبر داد.

مازندمجلس:

به گزارش خبرنگار  گروه جامعه خبرگزاری میزان، سردارمحسن خانچرلی گفت:مأموران کلانتری ۱۷ شهر پرند در پی تماس فردی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری مسلحانه در شهر پرند، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار داده و به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور مأموران انتظامی در محل مشخص شد تعداد ۸ نفر از هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت با سلاح گرم اقدام به درگیری مسلحانه و شلیک گلوله کرده و سپس از محل متواری شده اند که با فعالیت‌های اطلاعاتی و گشت زنی‌های نامحسوس در جاده های اصلی و فرعی شهر پرند یک نفر از آن‌ها را شناسایی و دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد:متهم دستگیر شده در بازجویی‌های پلیسی، همدستان خود را معرفی کرده که پس از هماهنگی با مقام قضائی و تشکیل تیم‌های عملیاتی و با اجرای طرح مهار در ورودی و خروجی‌های شهر پرند و اطراف آن، خودرو‌های متهمان را شناسایی و پس از تعقیب و گریز در نهایت در شهرک آبشناسان متوقف و تعداد ۷ نفر را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران تصریح کرد:متهمان دستگیر شده که از استان‌های همجوار وارد شهر پرند شده بودند در بازجویی‌های به عمل آمده جرم خود را قبول داشته و در ادامه به درگیری مسلحانه با همدستی همدیگر اعتراف کرده که پس از تشکیل پرونده برای  سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

 

درگیری دستگیر مسلحانه انتظامی قضائی تشکیل متهمان بازجویی‌های شناسایی مأموران پلیسی تعداد ادامه