برگزیده ها
دیدار رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران با رئیس جهاد دانشگاهی

مازندمجلس: اشرف بروجردی رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران با حضور در مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی با حمیدرضا طیبی دیدار و گفت گو کرد.

مازندمجلس: به گزارش هنرنیوز و به نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، اشرف بروجردی در ابتدای این دیدار، به لزوم تبیین حوزه های کاری مشترک بین سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران و جهاد دانشگاهی گفت: فعالیت های سازمان در عین توجه به مسایل روز، عمدتا ناظر به گذشته است و بخش عمده ای از تمرکز فعالیت سازمان برروی نسخ خطی و اسناد است.

او در ادامه با اشاره به ضرورت همکاری‌های مشترک در زمینه‌های مختلف علمی از جمله فعالیت مشترک کتابخانه ملی با جهاد دانشگاهی در پایگاه اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی گفت: با ایجاد تفاهمنامه مشترک می توانیم اقدامات ارزشمندی در جهت توسعه و انتشار علم انجام دهیم.

رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در ادامه با اشاره به لزوم ایجاد استراتژی مشخص در کشور برای مسایل علمی اضافه کرد: اگر بتوانیم توان عملیاتی دو سازمان را حوزه بندی کنیم، می توانیم همکاری های لازم در حوزه علمی را ایجاد کنیم.

بروجردی در ادامه به فعالیت دستگاه های مختلف در حوزه های بین رشته ای و آینده پژوهی اشاره کرد و گفت: آمادگی خود را برای همکاری در سطوح مختلف اعلام می‌کنیم تا بر این اساس هم سازمان اسناد و کتابخانه ملی بتواند خدماتی را به مراجعین جهاد دانشگاهی ارایه دهد و هم جهاد دانشگاهی اطلاعات مورد نیاز اعضای کتابخانه را فراهم کند.
کتابخانه دانشگاهی اسناد فعالیت مشترک ادامه ایجاد مختلف اشاره توانیم همکاری مسایل بروجردی دیدار اطلاعات