برگزیده ها

مازندمجلس: سیاست > مجلس - یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تشریح روند درخواست نمایندگان و فراهم شدن امکان حضور برخی نمایندگان زن در استادیوم آزادی برای تماشای فوتبال ایران و سوریه، گفت که خواسته زنان و خانواده‌ها برای حضور در ورزشگاه را خواسته بحقی می‌داند.

مازندمجلس:طیبه سیاوشی اظهار کرد: من به عنوان رییس کمیته زن، ورزش و جوانان و خانواده کمیسیون فرهنگی از وزارت ورزش درخواست کردم که اعضای این کمیته که متشکل از شش نفر از جمله من، خانم‌ها سلحشوری و ذوالقدر و آقایان وکیلی، سعیدی و ابراهیمی است در زمان مسابقه فوتبال ایران و سوریه در استادیوم آزادی حضور پیدا کنند. اعضای کمیته و حتی رییس کمیسیون فرهنگی نیز در جریان ارائه این درخواست بودند.

وی افزود: وزارت ورزش در تماسی با اعضای کمیته اعلام کرد که بلیت‌ها آماده است و امکان حضور شش عضو کمیته ورزش کمیسیون فرهنگی در استادیوم فراهم شده است.

نماینده مردم تهران در مجلس با تاکید بر اینکه موضوع حضور گزینشی خانم‌ها در ورزشگاه آزادی مطرح نبوده و این حضور به درخواست خود نمایندگان بوده است، گفت: من معتقدم ما باید از مجاری درستی مطالبات‌مان را به گوش مسئولین برسانیم. از سویی نهادهای مدنی می‌خواهند امکان حضور زنان در ورزشگاه فراهم شود و از سوی دیگر من به عنوان نماینده مردم باید مطالبات مردم را به مسئولین منتقل کنم.

سیاوشی خاطرنشان کرد: قبلا چنین فضایی فراهم نبود و مردم هم اگر چنین خواستی داشتند همراهی نمایندگان‌شان را نداشتند اما وقتی این مطالبه از دو طرف مطرح شود امکان حصول نتیجه آن فراهم‌تر خواهد بود.

وی با بیان اینکه خواسته زنان و خانواده‌ها برای حضور در ورزشگاه خواسته بحقی است، یادآور شد: من هم در راستای همین مطالبه در ورزشگاه آزادی حضور پیدا می‌کنم.

2727

کمیته ورزشگاه آزادی درخواست اعضای امکان فراهم نماینده کمیسیون فرهنگی استادیوم خواسته مسئولین اینکه مطالبه وزارت سوریه سیاوشی عنوان خانم‌ها