برگزیده ها
مازندمجلس: روزنامه هندوستان تایمز در سرمقاله خود نوشت دولت آمریکا هیچ مدرکی دال بر اینکه ایران توافق هسته‌ای را نقض کرده، ارائه نکرده است.

به گزارش فارس، روزنامه هندوستان تایمز در سرمقاله خود نوشت، گرچه دولت آمریکا با برجام مخالف است اما هیچ مدرکی دال بر نقض آن از سوی ایران ارائه نکرده و خودش با برنداشتن تحریم‌های ضد ایرانی روح توافق هسته‌ای را نقض کرده است.

روزنامه هندوستان تایمز در سرمقاله خود نوشت دولت آمریکا هیچ مدرکی دال بر اینکه ایران توافق هسته‌ای را نقض کرده، ارائه نکرده است.

هندوستان تایمز یادآور شد آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در گزارش هفته قبل خود بار دیگر پایبندی ایران به توافق هسته‌ای را تایید کرد.

این رسانه هندی افزود، چراغ‌ سبزهای آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به ایران اهمیت دارد چرا که ردکننده مشروعیت خصومت «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا نسبت به توافق هسته‌ای ایران است.

هندوستان تایمز با بیان اینکه ترامپ احتمالا معتقد است که امتیازات زیادی در برجام به ایران داده شده، نوشته است: «اما او هیچ جایگزین واقعی‌ای برای توافق هسته‌ای کنونی با ایران ارائه نکرده است. او هیچ مدرکی هم دال بر اینکه تهران توافق را نقض نکرده ارائه نداده و در عین حالا ایالات متحده با خودداری از برداشتن تحریم‌ها علیه ایران روح توافق را نقض کرده است. خوشبختانه به نظر می‌رسد که ایالات متحده ضعف استدلال خود را پذیرفته است: ترامپ تاکنون دو بار تائید کرده که ایران به توافق پایبند بوده است. اما نگرش‌های ترامپ و احتمال اختلاف نظر در مورد سایت‌های نظامی ایران، یادآور آن است که ریشه‌های ثبات در خلیج فارس چقدر ضعیف است.»
 
توافق تایمز هسته‌ای هندوستان ترامپ ارائه نکرده مدرکی آمریکا سرمقاله اینکه روزنامه ایالات انرژی بین‌المللی متحده برجام گزارش یادآور آژانس