برگزیده ها

مازندمجلس: بازیکن مشهور سابق لیگ بسکتبال ان‌بی‌ای آمریکا که تاکنون چندین بار به کره شمالی سفر کرده و روابط خوبی با رهبر این کشور دارد اعلام کرد، می‌تواند میان دونالد ترامپ و کیم جونگ اون صلح برقرار کند!

مازندمجلس: دنیس رادمن، ستاره پیشین بسکتبال اعلام کرد که وی می‌تواند با کمک بازی‌ها و کارهای تفریحی مثل "کاراوکی" میان رهبران آمریکا و کره شمالی صلح برقرار کند.
به نقل از پایگاه خبری میرور، وی که کیم جونگ اون را به عنوان دوست دیرینه خود معرفی می‌کند، می‌گوید که وقتی با رهبر کره شمالی است، به ندرت درباره سیاست صحبت می‌کنند و بیشتر به کارااوکه، اسب‌دوانی و اسکی مشغول می‌شوند.
رادمن مدعی شد که می‌تواند از روابط نزدیکش با رهبر کره شمالی برای کمک به آمریکا استفاده کند.
این بازیکن پیشین بسکتبال برای اولین بار در فوریه سال 2013 به کره شمالی رفت و هنوز دوستی خود را با کیم حفظ کرده است.
وی در پاسخ به سوالی درباره دوستی‌اش با رهبر کره شمالی گفت: بسیار جالب است که بسیاری از مردم می‌پرسند خدای من دنیس رادمن چگونه روابط خود را با رهبر کره شمالی حفظ می‌کند اما این روابط بدین شکل نیست. تمام ماموریت و هدف من ورزش بوده است. من همواره گفته‌ام که سیاستمدار نیستم و هیچ وقت نبوده‌ام‌. من آنجا به عنوان نماینده ورزشی سفر می‌کنم.
او افزود: پریزیدنت ترامپ و کیم جونگ اون نیاز ندارند دوست یکدیگر شوند بلکه آنها باید یک گفت‌وگوی دو طرفه برای حل اختلافات داشته باشند.
رادمن در ادامه اظهاراتش افزود، علی رغم اینکه نگران برنامه هسته‌ای کیم جونگ اون است از وی نمی‌ترسد.
شمالی رادمن روابط بسکتبال می‌کند درباره عنوان افزود می‌تواند ترامپ پیشین بازیکن آمریکا