برگزیده ها

مازندمجلس: پسر ملک فهد روز چهارشنبه ضمن اعلام اینکه عربستان سعودی را ترک خواهد کرد، درباره برخی تلاش ها برای ترور خود هشدار داد.

مازندمجلس: شاهزاده عبد العزیز بن فهد پسر ملک فهد روز چهارشنبه در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: پس از ادای مناسک حج، با ملک سلمان بن عبد العزیز عمویش خداحافظی و کشور را ترک خواهد کرد. وی در خصوص زمان سفرش و اینکه آیا برای تعطیلات به سفر خواهد رفت یا عربستان را برای همیشه ترک خواهد کرد، توضیحی نداد.
شاهزاده عبد العزیز گفت: در صورت عدم ترک کشور، ممکن است ترور شود.
این شاهزاده سعودی همچنین در توییت خود هیچ اشاره ای به اینکه چه کسانی و یا احتمالا چه گروهی قصد ترور وی را خواهد داشت، نکرده است.
عبدالعزیر بن فهد طی روزهای گذشته تصاویری را از انجام مناسک حج خود در توییتر و نیز تصاویری با عمویش پس از پایان حج را منتشر کرد.
توییت‌ های عبدالعزیز پس از دفاع و حمایت از محمد بن نایف بن عبد العزیز، ولیعهد بر کنار شده عربستان و انتقاد تندش از محمد بن زاید، ولیعهد ابوظبی به طور گسترده در رسانه ها منعکس شده است. 
این گونه تحرکات از جمله تبریک عید به محمد بن نایف ولیعهد برکناره شده سعودی و پس از آن حمله تندش به محمد بن زاید و شیطان خواندن وی در تصویری کنار سلمان بن عبدالعزیز پادشاه سعودی، به طور گسترده در رسانه های اجتماعی بازتاب داشت.
این در حالی است که ولیعهد ابوظبی متحد اصلی بن سلمان است و این اقدامات می تواند، پیامدهای بدی در پی داشته باشد. 
العزیز ولیعهد شاهزاده سعودی سلمان رسانه گسترده عبدالعزیز ابوظبی عربستان توییتر مناسک عمویش اینکه تصاویری