برگزیده ها

مازندمجلس: ارتش میانمار در نمایش جنایات هولناکش در قتل عام مسلمانان روهینگیا سنگ تمام گذاشته است.

مازندمجلس: جنگ و کشتار واژه های تکراری سالهای اخیر دنیای امروزند؛ واژه‌هایی که در عین تکراری بودن همچنان دردآورند. چه بسا انسانهای بی‌گناهی که قربانی تدابیر سیاسی و تعصبات اعتقادی عده‌ای جاهل و نا‌آگاه شده‌اند. سیاستمداران خودخواه و تنوع طلبی که هر بار خواب جدیدی برای انسانهای مظلوم می‌بینند و آرامش را از چشمان دنیا سلب می‌کنند.
هنوز جهان طعم تلخ کودک سوری غرق شده در دریا را هضم نکرده بود که  قتل‌عام یمن را چاشنی دستپخت‌شان کردند. مدتهاست که همه جهان شاهد صحنه‌های رقت‌بار این جنایت‌های غیراخلاقی و به دور از انسانیت است. صحنه‌هایی که حتی دل حیوانات را هم به درد می‌آورد اما گویی در وجود سنگی این جنایتکاران راهی نداشته و این بازی همچنان ادامه دارد.
نمایش‌های هولناکی که سکانس‌ فیلم‌های سینمای وحشت را به واقعیت تبدیل کرده و هرچه بیشتر خوی وحشیگری عده‌ای خونخوار را به نمایش می‌گذارد.  این بار روهینگیا لوکیشن خیمه‌شب‌بازی‌های‌شان شده است و مسلمانان بیگناه نقش سیاهی لشکر را در واقعیت ایفا می‌کنند. کودکان برای نجات جان خود هراسان به هرسو می‌دوند، بزرگسالان در مقابل چشمان معصوم‌شان خاکستر می‌شوند و هیچ کارگردانی نیست که به این جنایت دستور کات دهد. 
تصاویر زیر بخشی از جنایات این حیوانات انسان‌نما را نشان می‌دهد؛ بی‌صفتانی که لکه ننگ انسانیتند و در تلاشند تا با سوزاندن اجساد این مردم بی‌دفاع آثار جنایت‌های خود را از چهره جهان پاک کنند. 

تصاویری رقت بار از اجساد سوخته مسلمانان میانمار

 

تصاویری رقت بار از اجساد سوخته مسلمانان میانمار



چشمان جنایت‌های حیوانات واقعیت عده‌ای انسانهای مسلمانان تکراری همچنان اجساد