برگزیده ها
21طرح تعاونی تولیدی در استان اردبیل افتتاح شد

مازندمجلس: اردبیل -ایرنا- 21 طرح تعاونی تولیدی روز پنجشنبه با حضور احمد میدری معاون رفاه اجتماعی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و جمعی از مسئولان دستگاه های اجرایی استان اردبیل به بهره بردازی رسید .

مازندمجلس: به گزارش ایرنا، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل در آئین افتتاح طرح های تعاونی و دوازدهمین جشنواره تعاونی های برتر استان اردبیل گفت: این تعاونی با عضویت 655 نفر ،اشتغالزایی 315 نفر و با سرمایه گذاری 135 میلیارد ریال در مناطق مختلف استان فعالیت خود را آغاز کردند.
قاسم رحیمی افزود: برای افتتاح این تعاونی ها 35 میلیار ریال هم تسهیلات بانکی ارایه شده است .
وی با اشاره به فعالیت هزار و 578 تعاونی و 11 اتحادیه در استان اردبیل اظهار کرد:از این تعداد 522 تعاونی در دولت تدبیر و امید تشکیل شده و در تولید و اشتغالزایی بسیار موثر بودند.
وی گفت: در حال حاضر 825 هزار نفر در تعاونی های استان عضو هستند که توانستند برای 13 هزار و 26 نفر اشتغال ایجاد کنند.
وی ساماندهی بازرسی های موثر و مستمر جهت صیانت از نیروی کار ،افزایش کمی و کیفی بازرسی های ایمنی از کارگاه ها و ارتقاء ایمنی و کاهش ریسک و مخاطرات تهدید کننده سلامتی کارگران ،تشکیل کمیته حفاظت فنی و بهداشت کار به منظور نظارت درون کارگاهی ، ارتقاء سطح فرهنگ ایمنی و بهداشت در کارگاه های تولیدی ، افزایش مهارت مقرری بگیران بیمه بیکاری ،تشکیل و توسعه تشکل ها در راستای گسترش نهاد های مدنی و گسترش چتر حمایتی بیمه بیکاری جهت تحت پوشش قرار دادن متقاضیان بیشتر و کنترل منابع و مصارف صندوق بیمه اجتماعی را از جمله دستاوردهای دولت تدبیر و امید در حوزه روابط کار اعلام کرد.
در این آئین که در تالار ولایت اردبیل برگزار شد از تعاونی های برتر استان تجلیل شد .
خبرنگار: یعقوب شاددل**انتشاردهنده:عارف شیرزاد
7110/ 1257

اقتصاد

21 تعاونی

اردبیل

رحیمی

تعاونی استان اردبیل ایمنی تشکیل افتتاح کارگاه بیکاری گسترش افزایش بهداشت ارتقاء تدبیر اجتماعی تولیدی اشتغالزایی فعالیت رحیمی بازرسی