برگزیده ها

مازندمجلس: سیاست > احزاب و شخصیت‌ها - سخنگوی شورای نگهبان در یادداشتی با اشاره به قتل‌‌عام مردم تهران در ۱۷ شهریور سال ۱۳۵۷، میانمار را نیز گرفتار ۱۷ شهریور دیگری دانست که باید به داد این مظلومان رسید.

مازندمجلس:به گزارش خبرآنلاین، متن یادداشت عباسعلی کدخدایی که به مناسبت جنایت محمدرضا پهلوی ۱۷ شهریور در کانال تلگرامی خود منتشر کرده به این شرح است:

امروز جمعه و ۱۷شهریور یاد آور جنایات شاه در قتل عام مردم تهران در میدان ژاله است که با حمایت آمریکا و ایادی آن انجام شد، جنایتی که امام خمینی (ره ) آرزو کرد "ای کاش در بین مردم ایران می بود" و البته امروز در جایی دیگر جنایت نسل کشی جدیدی در حال وقوع است و عوامل آمریکا ساکت و مشغول اعطا جایزه صلح نوبل. میانمار نیز گرفتار ۱۷ شهریور دیگری است باید به داد این مظلومان رسید، وگر نه ...لَیسَ به مُسلم.

جنایت‌های میانمار جز با نیروی نظامی متوقف نمی‌شود

همچنین علی مطهری در یادداشتی با عنوان "ما و مسلمانان میانمار" برای ایسنا نوشت؛

امروز مسلمانان میانمار مظلوم‌ترین مردم دنیا هستند و عکس العمل مسلمانان درباره آنها جالب است که کمترین بوده و حداکثر چند تظاهرات انجام شده است. خبری از تشکیل جلسه سازمان همکاری اسلامی نیست. معلوم نیست چرا ما مسلمانان به فکر تشکیل یک نیروی مشترک نظامی شبیه ناتو نیستیم که در اینگونه موارد وارد عمل شود. جنایت‌های دولت میانمار جز با نیروی نظامی متوقف نمی‌شود. از ایران اسلامی انتظار بیشتری می‌رود. متاسفانه ما بیشتر به فکر شیعه هستیم تا اسلام که شامل شیعه و سنی است. اقدام ترکیه بهتر از ما بود که به بنگلادش اعلام کرد مسلمانان اخراج شده از میانمار را بپذیرد و ترکیه هزینه اقامت آنها در بنگلادش را خواهد پرداخت. این چندمین بار است که دولت میانمار دست به اخراج مسلمانان بومی می‌زند و کشورهای اسلامی چند روز آه و ناله می‌کنند و دیگر تمام. معلوم می‌شود ما معنی همبستگی اسلامی را نفهمیده‌ایم که پیغمبر اکرم فرمود: "هرکس صدای تظلم و دادخواهی و کمک خواهی مسلمانی را بشنود و به یاری او نشتابد او مسلمان نیست." اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها بهتر از ما مسلمانان به این دستور رسول اکرم درباره خودشان عمل می‌کنند.

27212

میانمار مسلمانان نظامی نیروی اسلامی امروز جنایت‌های متوقف معلوم مظلومان ترکیه بنگلادش اخراج تشکیل درباره مطهری شهریور آمریکا نمی‌شود کدخدایی جنایت