برگزیده ها

مازندمجلس: رئیس جریان حکمت ملی عراق با بیان " کسانی که به تیره شدن روابط ما با رهبر انقلاب دل بسته‌اند، متوهمند"، گفت: نمی‌توان از رهنمودهای امام خامنه‌ای بی‌نیاز بود.

مازندمجلس: عمار حکیم، رئیس جریان حکمت ملی عراق در مصاحبه با پایگاه ایران بالعربی گفت: کسی که به تیره شدن روابط ما با رهبر انقلاب اسلامی ایران دل بسته‌، متوهم است.
وی افزود: ایران از عمق استراتژیکی برای ما برخوردار است و نمی‌توان از نصیحت‌ها و رهنمودهای امام خامنه‌ای که به ما برای بازسازی عراق کمک‌ می‌کند، بی‌نیاز بود.
حکیم در بخش دیگری از این مصاحبه گفت که امام خامنه‌ای، به دلیل داشتن روابط مستقیم با اکثر رهبران عراقی در طول 40 سال گذشته، توجه ویژه‌ای به عراق دارد.
وی افزود: اختلافات میان ایران و عربستان سعودی هر اندازه که باشد، در برابر فرصت بزرگی که انتظار دو کشور را می‌کشد، خیلی زیاد نیست، البته در صورتی که قواعد و پایه‌هایی برای تعامل و همکاری مشترک وضع شود.
رئیس جریان حکمت ملی عراق  تاکید کرد: با توجه به اینکه عراق تنها مکان جغرافیایی است که ایران را به عربستان متصل می‌کند، می‌تواند روابط این دو کشور را به هم نزدیک کند.
حکیم اظهار داشت: ایران، عربستان و ترکیه سه کشور مهم در خاورمیانه هستند و با توجه به اینکه عراق این کشورها را به هم متصل می‌کند، تنها کشوری است که شایسته نزدیک گرداندن دیدگاه‌های بین آن‌ها است.
عربستان روابط خامنه‌ای می‌کند افزود اینکه نزدیک مصاحبه خاورمیانه انقلاب استراتژیکی برخوردار جریان