برگزیده ها

مازندمجلس: خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: رمز عظمت غدیر مساله ولایت فقیه و ولایت امر است؛ مراقب باشید که از اطاعت ولی امر منحرف نشوید.

مازندمجلس: آیت الله محمدعلی موحدی کرمانی در خطبه های امروز با اشاره به مساله ولایت و با طرح این سوال که در زمان غیبت برای تحقق ولایت باید دست به دامان چه کسی بزنیم اظهار کرد: این جا مساله ولایت فقیه چهره خود را نشان می دهد. وقتی علما و بزرگان جمع شدند که تکلیف چیست - که اگر بخواهیم به ولایت عمل کنیم باید چه کنیم- به عنوان خبرگان کشور با بررسی های فراوان، بهترین فرد را برای ولایت انتخاب می کنند که بحمدالله هم در زمان امام(ره) این اتفاق افتاد و هم اکنون نیز چنین شد.
اهم اظهارات خطیب موقت نماز جمعه تهران را یه نقل از خبرگزاری‌ها در ادامه بخوانید؛
*تمسک به ولایت این بزرگوار(رهبر انقلاب) تمسک به ولایت امیراامومنین(ع) و رسول الله(ص) است. در این انقلاب که به دست امام به وجود آمد، قدرتی از ایران به دنیا نشان داده شد که آن هایی که خود را ابرقدرت می دانستند، به زانو درآمدند و با شکست مواجه شدند.
* مبادا آمریکا به کشور نفوذ کند؛ مبادا حکومت دینی از دست شما برود؛ آنچنان که از دست مردم در جریان آندلس رفت و حکومت اسلامی ساقط شد؛ به موجب اینکه شهوات مردم بر دین شان غالب شد. ما علمدار قدرت اسلام هستیم پس باید مراقب باشیم که آسیب نبینیم. رمز عظمت غدیر مساله ولایت فقیه و ولایت امر است؛ مراقب باشید که از اطاعت ولی امر منحرف نشوید.
*خدا حکومت میانمار را ساقط و این جانیان را نابود کند و قبل از آتش آخرت به آتش دنیا بسوزاند.
*چه می کنند، بدن آدم می لرزد. مجامع جهانی که امیدی به آنها نیست حداقل باید همه مردمان کشورهای اسلامی تظاهرات و راهپیمایی کنند و فریاد بزنند و مرگ بر این جانیان، حامیان این ها، و آمریکا و اسرائیل و حکومت جبار میانمار بگویند.
*{literal}{{/literal}همچنین خطاب به دولتمردان نظام که تحلیف یاد کرده اند{literal}}{/literal} دلسوزانه و مخلصانه و ارادتمندانه به همه عزیزانی که مراسم تحلیف داشتند و قسم خوردند توصیه می کنم بر خودتان رحم کنید، اگر به قسم عمل نکنید، منافق خواهید بود و در قیامت در زمره منافقان محشور خواهید شد.
*این تعبیر که من قسم می خورم در مقابل قرآن خودم را وقف مردم و خدمت کنم و به یاد مردم باشم و در غم مردم باشم، خادم مردم باشم، اینها چیزهایی است که آقایان قسم خورده اند، مراقب و مواظب باشند مبادا خدای ناکرده سرنوشتشان به نفاق کشیده شود.
ولایت حکومت literal میانمار مبادا مساله مراقب جانیان خواهید تحلیف انقلاب آمریکا اسلامی نابود خودتان دولتمردان نکنید منافق تهران فریاد