برگزیده ها
مازندمجلس: عضو شورای عالی فضای مجازی گفت: برخی‌ها تولید خبر می‌کنند که شاه فردی رئوف بود و به نزاع و درگیری علاقه‌ای نداشت اما تاریخ نشان می‌دهد که نه‌تنها در میدان ژاله تهران، بلکه خون مردم ایران را در سراسر کشور ریخت.

به گزارش فارس، عزت الله ضرغامی عضو شورای عالی فضای مجازی در مراسم بزرگداشت یوم الله 17 شهریور در میدان شهدای تهران اظهار داشت: یوم الله 17 شهریور حادثه بزرگی در تاریخ انقلاب است و تاریخ رژیم طاغوت به قبل و بعد از 17 شهریور تقسیم می‌شود؛ چراکه آنان در مقابل قیام ملت ایران ایستادگی مسلحانه کردند.

وی به آمار شهدای یوم الله 17 شهریور اشاره و تأکید کرد: طبق گفته مسئولان انگلیسی تعداد شهدا به چند صد نفر می‌رسید که البته ما قبل از حادثه یوم الله 17 شهریور در 28 مرداد آتش‌سوزی در سینمای رکس آبادان را شاهد بودیم.X
by Counterflixعضو شورای عالی فضای مجازی با تأکید بر اینکه رژیم شاه در آتش‌سوزی سینمای رکس آبادان منافقانه عمل کرد گفت: آنها می‌خواستند آتش‌سوزی سینما رکس آبادان را به گردن حزب‌اللهی‌ها بیاندازند و بگویند چون حزب‌اللهی‌ها با سینما مخالف هستند این حادثه را ایجاد کرده است.

ضرغامی با اشاره به کتاب خاطرات پرویز کامران راجی (سفیر ایران در بریتانیا) گفت: راجی در 25 مردادماه با وزیر دارایی وقت یعنی انصاری تماس می‌گیرد و می‌گوید به علیحضرت این پیام را برسانید که در مقابل این ناآرامی‌ها سکوت کند و حادثه جانگدازی را در این بحبوحه به وجود بیاورد و به انقلابیون نسبت دهد تا زمینه‌ای برای برخورد همه جانبه نظامی با مردم شود.

وی تأکید کرد: شاه زیرکانه و منافقانه به دنبال سلب مسئولیت از کشت و کشتاری بود که در کشور صورت می‌گرفت اما قیام خونین 17 شهریورماه صف‌آرایی رسمی ارتش شاه مقابل مردم بود و مردم را به آماج گلوله بستند.

عضو شورای عالی فضای مجازی با تأکید بر این اعتقاد که باید تصاویر بیشتری از صحنه‌های کشت و کشتار شاه از شبکه ملی پخش شود، گفت: آن زمان که بنده رئیس سازمان صداوسیما بودم تأکید داشتم که تصاویر بیشتری از این قیام خونین به تصویر کشیده شود اما بعضی‌ها اعتراض می‌کردند که این تصاویر حال مردم را خراب می‌کند اما من این اعتقاد را نداشتم.

ضرغامی اضافه کرد: امروز برخی‌ها مرتب تولید خبر می‌کنند که شاه انسانی رئوف بود و تمایلی به درگیری و نزاع نداشت اما من به شما می‌گویم آنها تا جایی که توانستند مردم را کشتند و این کشتار آنها محدود به میدان ژاله نبود بلکه در سراسر کشور خون‌ها ریختند که مردم بهمن 57 پادگان‌ها را گرفتند و با ارتش شاه جنگیدند.X
by Counterflixبه گفته وی آمریکایی‌ها بنا داشتند که پس از فرار شاه کودتایی شبیه به 28 مرداد راه بیاندازند. آنها گفتند که تانک‌ها را به خیابان می‌آوریم و مردم را می‌کشیم. برخی‌ها همچون آیت‌الله طالقانی دلسوزانه به مردم توصیه کردند اگر مردم بیرون نیایند بهتر است اما امام(ره) مخالفت کرد؛ چراکه تأکید داشت راه جلوگیری از تسلط رژیم، به خیابان آمدن مردم است و دیدیم وقتی مردم به خیابان آمدند تانک‌ها زمین‌گیر شدند و توطئه سازمان سیا خنثی شد.

عضو شورای عالی فضای مجازی بابیان اینکه برخی‌ها خیال می‌کنند چون کارتر یک رئیس‌جمهور دموکرات بود با حرکات رژیم شاه برخورد کرد و شاه را از کشور بردند، گفت: در لانه جاسوسی سندهای معتبری در حمایت همه‌جانبه کارتر از شاه وجود دارد.

ضرغامی به نسل‌کشی در میانمار اشاره و تأکید کرد: در سال 2017 که همه حرف از دموکراسی و آزادی و حقوق بشر می‌زنند این صحنه‌ها در میانمار در تاریخ بشر بی‌سابقه است.

وی به سکوت مجامع بین‌المللی اشاره و افزود: از خانم سوشی با دادن جایزه نوبل به وی یک چهره ملی می‌سازند، اما کسی که صلح نوبل را دریافت کرده در مقابل نسل‌کشی که در کشورش صورت می‌گیرد سکوت کرده است. بنابراین عوام‌فریبی مدعیان حقوق‌بشر برای مردم دنیا دیگر رنگ ندارد.

عضو شورای عالی فضای مجازی با تأکید بر اینکه امروز در دنیا دو جریان استکبار و مقاومت وجود دارد،‌ خاطرنشان کرد: جریان استکبار به رهبری آمریکا و جریان مقاومت به رهبری ایران امروز در دنیا وجود دارد. اینها می‌خواستند اسد را از سوریه بیرون کنند اما به خاطر قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران و توان و مدیریت خوب رهبر معظم انقلاب موفق به رسیدن به این هدف نشدند.
تأکید مجازی شورای شهریور ضرغامی تاریخ مقابل برخی‌ها حادثه اشاره آتش‌سوزی امروز جریان خیابان تصاویر اینکه آبادان میدان تانک‌ها تولید درگیری کشتار نداشت بیشتری بیرون کارتر استکبار مقاومت طاغوت میانمار اعتقاد نسل‌کشی رهبری خونین سینمای تهران سراسر مرداد انقلاب شهدای منافقانه می‌خواستند می‌گیرد برخورد بیاندازند حزب‌اللهی‌ها سینما چراکه