برگزیده ها
تشکیل جلسه مشترک فراکسیون ورزش و کمیسیون فرهنگی مجلس برای پیگیری مشکلات ورزش ناشنوایان

مازندمجلس: نماینده مردم شهرستان اردکان در مجلس تاکید کرد: دولت و مجلس برای گسترش ورزش ناشنوایان در جامعه فعالیت دارند و برای ارتقای آن باید تلاش‌ها بیشتر شود.

مازندمجلس: نماینده مردم شهرستان اردکان در مجلس تاکید کرد: دولت و مجلس برای گسترش ورزش ناشنوایان در جامعه فعالیت دارند و برای ارتقای آن باید تلاش‌ها بیشتر شود.

به گزارش ایلنا، محمدرضا تابش در جمع ورزشکاران شرکت‌کننده در دومین المپیاد فرهنگی ورزشی ناشنوایان کشور در یزد گفت: ناشنوایان ورزشکار ظرفیت‌های خوبی برای موفقیت در عرصه‌های مختلف ورزشی دارند و باید حمایت‌ها بیشتر شود. 

وی ادامه داد: ما به عنوان نماینده مردم در مجلس وظیفه داریم به پاس قدردانی از تلاش‌ها و همت شما زمینه‌های رشد و بالندگی و پیشرفت و ترقی‌تان را در زمنه های مختلف از جمله فعالیت‌های ورزشی فراهم کنیم. 

رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در مذاکراه با رئیس فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان مقرر شد، در اولین فرصت جلسه‌ای در مجلس شورای اسلامی با حضور نمایندکان عضو فراکسیون ورزش و کمیسیون فرهنگی برگزار کنیم.

تابش اضافه کرد: حدود ۹۰ سال از برگزاری مسابقات المپیک می‌گذرد اما هنوز مشخص نیست که ورزش ناشنوایان المپیکی است یا پاراالمپیکی و تکلیف این موضوع باید مشخص و معین شود.

وی تاکید کرد: در خصوص جوایزی که اهدا می‌شود بین قهرمانان ناشنوایان ما با سایر قهرمانان المپیکی و جهانی تناسبی ندارد و در این مورد تصمیم مقتضی اتخاذ خواهد شد.

نماینده مردم استان یزد در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: همچنین در مورد استخدام قهرمانان ناشنوا و استفاده از سایر امتیازاتی که به دیگر قهرمانان تعلق می‌گیرد، پیگیری و اهتمام خواهد شد.

ناشنوایان قهرمانان اسلامی شورای فراکسیون نماینده فرهنگی ورزشی مختلف المپیکی دارند کمیسیون پیگیری تاکید تلاش‌ها بیشتر