برگزیده ها

مازندمجلس: وزیر امور خارجه بحرین با حمله جدیدی به دولت قطر گفت: کشورهای تحریم کننده قطر به بزرگ و کوچک اجازه نخواهند داد تا ملت‌های آنها را تهدید کنند.

مازندمجلس: به گزارش نامه نیوز خالد بن احمد آل خلیفه وزیر خارجه بحرین در صفحه خود در شبکه اجتماعی توییتر آنچه را ادعاهای قطر مبنی بر برخی تلاشها جهت یکسره کردن بحران بین قطر و کشورهای عرب حوزه خلیج فارس از طریق "گزینه نظامی" خواند، رد کرد و گفت: "کشورهای ما (کشورهای تحریم کننده قطر) هیچ تلاشی برای هرگونه تهدید نظامی نکرده و نخواهند کرد اما چیزی که جهان می داند این است که ما به هیچ طرف – بزرگ یا کوچک - اجازه نخواهیم داد تا امنیت ملت های ما و ثبات آنها را تهدید کند".
وی با اشاره به تقویت حضور نظامی ترکیه در قطر افزود: "بار دیگر تکرار می کنم و می گویم وقتی کشورهای ما درهای خود را در برابر تروریسم و آزار اذیت از جانب قطر بستند، این کشور در تنشی خطرناک درهای خود را به روی سربازان و تجهیزات نظامی باز کرد".
وزیر خارجه بحرین گفت: "به محض اینکه سخنان امیر قطر در کنفرانس مطبوعاتی تمام شد؛ موضع منفی قطر را از طریق طرح شروط و مانع تراشی در برابر هرگونه مذاکره ای که خواسته های (ما را) برآورده کند، شاهد بودیم".
وی تصریح کرد: امیر کویت از خواست قلبی خود برای دیدن ثبات در منطقه سخن گفت و وی می داند که تنش نظامی از سوی کشورهای تحریم کننده قطر (یعنی عربستان، بحرین، امارات و مصر ) نبوده است".
نظامی کشورهای بحرین خارجه درهای تهدید برابر تحریم گزینه کننده هرگونه