برگزیده ها
مازندمجلس: روحانی مجروح شده ایرانی در مکه مکرمه با اشاره به حمله عوامل ناشناس گفت: در حال تردد به هتل محل اقامت بودم و که ضارب پس از مجروح کردن من با استفاده از تاریکی از محل حادثه گریخت و اینجانب خود را به هتل رسانده و از آنجا به بیمارستان منتقل شدم.

به گزارش تسنیم؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی قاضی عسکر؛ سرپرست حجاج ایرانی صبح امروز (جمعه) از حجت الاسلام اسماعیلی روحانی کاروان اصفهان که در حمله عوامل ناشناس در مکه مکرمه مجروح شده بود، عیادت کرد.

حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر دراین عیادت، در جریان روند درمان حجت الاسلام حسین اسماعیلی قرار گرفت و برای سلامتی و بهبود وی دعا کرد.

دکتر بن عبدالله عقیل  رئیس بیمارستان ملک فیصل که حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر را همراهی می‌کرد با ارائه گزارشی از روند معالجات انجام شده برای حجت الاسلام اسماعیلی تاکید کرد: وضعیت عمومی روحانی مجروح  هر روز در حال بهتر شدن است و هیچگونه خطری او را تهدید نمی‌کند.

دکتر ساجد، پزشک معالج حجت الاسلام اسماعیلی نیز در پاسخ به سوال نماینده ولی فقیه در خصوص میزان جراحات وارده به حجت الاسلام اسماعیلی اظهار کرد: به هیچ یک از اعضای بدن وی آسیب جدی وارد نشده و نامبرده در چند روز آینده می‌تواند از بیمارستان مرخص شود.

حجت الاسلام حسین اسماعیلی؛ روحانی مجروح شده نیز در گفت‌وگو با سرپرست حجاج ایرانی با تشریح نحوه حمله عوامل ناشناس به وی به هنگام ترددد به هتل محل اقامت خود، گفت:  ضارب پس از مجروح کردن من با استفاده از تاریکی از محل حادثه گریخت و اینجانب خود را به هتل رسانده و از آنجا به بیمارستان منتقل شدم.

نماینده ولی فقیه درامور حج  و زیارت دراین عیادت از تلاش مدیر و کادر پزشکی  بیمارستان ملک فیصل که با رسیدگی و اقدامات پزشکی سریع و مناسب زمینه بهبود حجت الاسلام اسماعیلی را فراهم کردند، تقدیر کرد.

گفتنی است عوامل ناشناس غروب چهارشنبه (15 شهریور) به حجت الاسلام والمسلین حسین اسماعیلی روحانی کاروان شماره 13005 اصفهان که درحال تردد به سمت هتل محل اقامت خود بود حمله ور شده و پس از مجروح کردن وی با استفاده از موتور سیکلت از محل حادثه گریختند.

دراین حمله، حجت الاسلام اسماعیلی از ناحیه کتف و پهلو مجروح شد و به گفته آقای حمید محمدی رئیس سازمان حج و زیارت پلیس عربستان تاکنون سه مظنون را در ارتباط با این حادثه بازداشت کرده است و تحقیقات ادامه دارد.






 
الاسلام اسماعیلی مجروح روحانی عوامل بیمارستان ناشناس ایرانی حادثه دراین عیادت اقامت کاروان والمسلمین استفاده اصفهان نماینده زیارت بهبود اینجانب تاریکی مکرمه گریخت رسانده منتقل سرپرست