برگزیده ها
وزارت کشور: تکذیب شایعات درباره تغییر استانداران/ فرآیند تعیین استاندار تا لحظه نهایی محرمانه است

مازندمجلس: یک منبع نزدیک به وزارت کشور با رد تمامی شایعات و گمانه زنی ها در باره برکناری، جابجایی و تغییرات استانداران که ازسوی برخی رسانه ها مطرح می شود گفت: منبع این شایعات و گمانه زنی ها نادرست و عمدتا در محافل سیاسی و رسانه ای است.

مازندمجلس: یک منبع نزدیک به وزارت کشور با رد تمامی شایعات و گمانه زنی ها در باره برکناری، جابجایی و تغییرات استانداران که از سوی برخی رسانه ها مطرح می شود اظهار داشت: منبع این شایعات و گمانه زنی ها عمدتا محافل سیاسی و رسانه ای است که قصد دارند افراد نزدیک و منتشب به خود را به عنوان استاندار معرفی کنند در حالیکه فرآیند تعیین استاندار کاملا مشخص و تا لحظه نهایی که از سوی وزارت کشور به هیات دولت پیشنهاد می شود کاملا محرمانه بوده و ضمن آنکه این تغییرات به صورت مشخص و مربوط به برخی از استان ها است.
این مقام آگاه افزود: پیش از این نیز در جریان معرفی کابینه دولت دوازدهم از سوی رئیس جمهور شاهد انتشار مطالب نادرست و خلاف واقع بودیم و بسیاری از فعالان سیاسی دوستان و نزدیکان خود را به عنوان گزینه پیشنهادی معرفی می کردند و نهایتا با معرفی اعضای پیشنهادی کابینه نادرست بودن بسیاری از این گمانه سازی ها و مغرضانه بودن شایعات مشخص شد.
وی از رسانه ها خواست به جای انتشار مطالب و اخباری که از جهتی موجبات تزلزل مدیریتی در استان ها را فراهم می کند و از جهت دیگر مطالبات را به طور نادرست غیر واقعی افزایش می دهند، مصالح ملی و منطقه ای را در نظر گرفته و به جای گمانه زنی و شخصیت تراشی به ارائه پیشنهادات اجرایی و کاربردی در حوزه اجرایی و در مناطق بپردازند که بسیار شایسته تر از تلاش برای انتصاب افراد دلخواه می باشد.
این مقام مطلع تصریح کرد: قطعا هرگونه تصمیم نهایی با توجه به مقتضیات و شرایط ممکن برای توسعه مناطق اتخاذ خواهد شد و اخبار نهایی نیز صرفا از سوی رسانه های رسمی به صورت خبر قطعی منتشر می شود.
29219

نهایی رسانه گمانه شایعات معرفی وزارت استاندار نادرست انتشار کابینه بسیاری مناطق اجرایی پیشنهادی استان مطالب سیاسی تعیین فرآیند استانداران محرمانه نزدیک عنوان افراد تغییرات کاملا