برگزیده ها

مازندمجلس: استراتژیست سابق کاخ سفید در اظهاراتی جنجالی، رهبران ارشد جمهوریخواه در کنگره را متهم به تلاش برای ضربه زدن به انتخابات ۲۰۱۶ میلادی کرده است.

مازندمجلس: استیو بنون استراتژیست ارشد و سابق کاخ سفید در مصاحبه با شبکه سی بی اس نیوز تاکید کرد: رهبران جمهوریخواه کنگره تلاش می کنند تا به اولویت ها و دستور کارهای مهم ترامپ ضربه بزنند.
به گزارش نامه نیوز وی در ادامه تصریح کرد: این کاملا روشن است که پل رایان رئیس کنگره و میچ مک کانل رهبر اکثریت سنا نمی خواهند اولویت های اقتصادی و پوپولیستی ترامپ اجرا شود.
بنون گفت: جمهوریخواهان سعی می کنند تا انتخابات 2016 را به نابودی و تباهی بکشانند. این یک واقعیت خیانتکارانه است که با آن روبرو هستیم.
این نخستین مصاحبه مهم بنون پس از کناره گیری از سمت استراتژیست ارشد کاخ سفید به شمار می رود.
وی در پاسخ به این سئوال که "چه کسانی به طور مشخص برای ضربه زدن به اولویت های کاری ترامپ تلاش می کنند" گفت: من تصور می کنم میچ مک کانل و تا حدی نیز پل رایان. آنها نمی خواهند اولویت های کاری و ملی گرایانه ترامپ در زمینه سیاست های اقتصادی، اجرا شود. این کاملا روشن است.
وی افزود: انها باید به خاطر اقدامات خود پاسخگو باشند، اگر از رئیس جمهور آمریکا حمایت نکنند. در شرایط کنونی هیچ گونه پاسخگویی وجود ندارد. آنها اصلا از برنامه رئیس جمهور حمایت نمی کنند. همه در شهر این واقعیت را می دانند.
بنون ماه گذشته پس از کناره گیری از این پست، به وبسایت بریتبارت بازگشت که دیدگاه های راست افراطی دارد. وی وعده داده است تا از برنامه ها و اولویت های ترامپ در خارج از کاخ سفید، حمایت خواهد کرد.
اظهارات بنون یک روز پس از اقدام غیرمنتظره ترامپ در دستیابی به توافق با دمکرات ها برای افزایش سقف بدهی و جلوگیری از تعطیلی دولت آمریکا بوده است. این اقدام موجب شگفتی جمهوریخواهان شده است.
ترامپ اولویت حمایت جمهور کناره واقعیت آمریکا اقدام برنامه جمهوریخواهان خواهند مصاحبه استراتژیست جمهوریخواه کنگره کاملا رهبران رایان اقتصادی