برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از ایجاد 8 بیمارستان صحرایی در 4 مرز مشترک ایران و عراق خبرداد.

مازندمجلس:

مجتبی عبداللهی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان گفت: شهرداری تهران در راستای مسئولیت هایی که در ایام اربعین حسینی برعهده گرفته، طی سال های اخیر خدمات مطلوبی را ارائه کرده است.

وی افزود: بر همین اساس، در سال جاری نیز بر اساس مصوبه شورای چهارم شهر تهران، شهرداری در برگزاری مراسم اربعین حسینی و ارائه خدمات به شهروندان نقش خواهد داشت.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از اعزام 150 پزشک به مرزهای مشترک ایران و عراق در ایام اربعین حسینی خبرداد و تصریح کرد: در ایام مراسم اربعین حسینی در4 مرز مهران، شملچه، چذابه و خسروی 150 پزشک را با همکاری شرکت شهر سالم شهرداری در مرزهای کشور خواهیم داشت.

عبداللهی ادامه داد: این پزشکان در بیمارستان های کوچک صحرایی که به راه می اندازیم مستقر شده تا خدمات درمانی را به زائران اربعین حسینی ارائه کنند.

وی در خصوص برنامه های شهرداری تهران به منظور ارائه خدمات اسکان به زائران اربعین خاطرنشان کرد: شهردار در کنار برخی ارگان های دیگر که برای اسکان زائران برنامه دارند، اقداماتی را در سال جاری خواهد داشت و مقرر شده خدمات اسکان شهرداری به 30 هزار زائر ارائه شود.

اربعین شهرداری حسینی خدمات ارائه اسکان تهران زائران مرزهای مراسم برنامه عبداللهی صحرایی بیمارستان