برگزیده ها
ماموریت بطحایی به ۲ تیم برای بررسی مبهمات سانحه واژگونی اتوبوس

مازندمجلس: یک عضو اصلاح‌طلب کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تاکید بر این‌که برخی بی‌تدبیری‌ها منجر به بروز سانحه واژگونی اتوبوس دختران هرمزگانی شد، بر لزوم حمایت وزارت آموزش و پرورش از دانش‌آموزان آسیب‌دیده تاکید کرد و گفت: آموزش و پرورش علاوه بر تامین هزینه‌های درمانی، باید از دانش‌آموزان هرمزگانی حمایت مالی کند.

مازندمجلس: یک عضو اصلاح‌طلب کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تاکید بر این‌که برخی بی‌تدبیری‌ها منجر به بروز سانحه واژگونی اتوبوس دختران هرمزگانی شد، بر لزوم حمایت وزارت آموزش و پرورش از دانش‌آموزان آسیب‌دیده تاکید کرد و گفت: آموزش و پرورش علاوه بر تامین هزینه‌های درمانی، باید از دانش‌آموزان هرمزگانی حمایت مالی کند.

فاطمه سعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به حواشی ایجاد شده در مورد نحوه دریافت رضایت‌نامه دانش‌آموزان هرمزگانی که چندی پیش در پی یک سانحه رانندگی مطرح شد، بر لزوم پیگیری ابعاد مختلف این مسئله تاکید کرد و گفت: در این رابطه و ابعاد دیگر این سانحه با وزیر آموزش و پرورش به‌صورت تلفنی به‌مدت ۴۵ دقیقه صحبت کردم که آقای بطحایی نیز قول پیگیری دادند.

او تاکید کرد: آقای بطحایی گفتند ۲ تیم مختلف را از حراست آموزش و پرورش و یکی دیگر از بخش‌های این وزارتخانه برای رسیدگی به این موضوع و دیگر مبهمات سانحه واژگونی اتوبوس حامل دختران دانش‌آموز هرمزگانی مامور کردم.

بی‌تدبیری در برگزاری اردوی دانش‌آموزی منجر به بروز سانحه شد

عضو هیات رییسه فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی همچنین با انتقاد نسبت به برخی بی‌تدبیری‌ها و سوءمدیریت‌های صورت گرفته یادآور شد: اگر برنامه‌ریزی دقیق‌تری برای برگزاری این اردوی دانش‌آموزی صورت گرفته بود، این سانحه دلخراش برای دخترانمان پیش نمی‌آمد و این درحالی است که برخی بی‌تدبیری‌ها در نحوه برگزاری این اردوی دانش‌آموزی منجر به بروز این سانحه شد.

لزوم حمایت از دانش‌آموزان آسیب‌دیده

نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس عضو هیات رییسه فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی بر لزوم حمایت از آسیب‌دیدگان سانحه واژگونی اتوبوس حامل دختران دانش‌آموز هرمزگانی تاکید کرد و گفت: حتماً باید این دانش‌آموزان آسیب‌دیده مورد حمایت قرار گیرند و به‌ویژه دانش‌آموزانی که دچار آسیب‌دیدگی جدی شدند، باید حتما مورد توجه قرار گرفته و حمایت شوند.

۲ نفر از دانش‌آموزان هرمزگانی قطع‌عضو شده‌اند

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که نمی‌تواند موضوع قطع نخاع برخی دانش آموزان آسیب‌دیده در این سانحه رانندگی را تایید یا تکذیب کند، خاطرنشان کرد: با این همه ۲ نفر از دانش‌آموزان قطع عضو شدند و وزارت آموزش و پرورش باید جدا از بحث درمان از این دختران آسیب‌دیده حمایت کند.

وی ارائه خدمات درمانی به دانش‌آموزان آسیب‌دیده و مجروحان این سانحه را وظیفه وزارت آموزش و پرورش دانست و یادآور شد: درمان بخشی از وظایف آموزش و پرورش است و این وزارتخانه موظف است حتماً از مجروحان این سانحه حمایت ویژه کند.

آموزش و پرورش علاوه بر تامین هزینه‌های درمانی، باید از دانش‌آموزان هرمزگانی حمایت مالی کند

عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: به هر حال ۲ نفر از این دانش‌آموزان برخی اعضای بدنشان را از دست داده‌اند و وزارت آموزش و پرورش باید بهترین خدمات درمانی را به این دانش‌آموزان ارائه کند و بحث مهم دیگر حمایت از این دختران آسیب‌دیده است. وزارت آموزش و پرورش باید امکان ادامه تحصیل را برای این دانش‌آموزان فراهم کند و علاوه بر آن باید این افراد تامین مالی شوند.

سعیدی در پایان تصریح کرد: متاسفانه این دانش‌آموزان اعضای بدن‌شان را از دست داده‌اند و وزارت آموزش و پرورش باید تا زمانی که این دانش‌آموزان به زندگی عادی بازگردنند، از آن‌ها حمایت کند.

آموزش دانش‌آموزان سانحه حمایت پرورش هرمزگانی آسیب‌دیده وزارت دختران تاکید شورای اسلامی درمانی واژگونی اتوبوس بی‌تدبیری‌ها گرفته فراکسیون دانش‌آموزی برگزاری تامین اردوی کمیسیون بطحایی علاوه ایلنا خدمات مجروحان داده‌اند اعضای گفت‌وگو رییسه درمان حتماً یادآور ارائه وزارتخانه مبهمات هزینه‌های اصلاح‌طلب تحقیقات این‌که سعیدی رانندگی موضوع مختلف ابعاد پیگیری دانش‌آموز