برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- پلیس آگاهی در مورد کلاهبرداری از جوانان به بهانه استخدام در شرکت های تفریحی- توریستی هشدار داد.

مازندمجلس:

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان،سرهنگ محمداسماعیل حداد رئیس پلیس آگاهی استان سمنان با اشاره به کلاهبرداری از جوانان در پوشش استخدام گفت: در روز‌های اخیر در برخی از استان‌های کشور، افرادی با درج آگهی در روزنامه‌ها و جراید، جوانان را برای استخدام در یک شرکت تفریحی، توریستی و اقامتی فراخوان می‌کنند که بعد از واریز وجه نقد داوطلبان استخدام به حساب این افراد، بلیط‌هایی تحت عنوان یک شرکت مسافرتی برای افراد استخدام شده، از طریق پیک ارسال می‌شود.

رئیس پلیس آگاهی استان سمنان افزود: افرادی که به خیال خود در این شرکت استخدام شده اند، پس از دریافت و فروش بلیط‌ها به دیگر شهروندان با شکایت آن‌ها مواجه شده و متوجه می‌شوند که بلیط‌هایی که در اختیار آن‌ها قرار گرفته جعلی بوده و چنین شرکتی موجودیت خارجی نداشته و آن‌ها طعمه کلاهبرداران شده اند.

وی از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده چنین مواردی بلافاصله موضوع را برای بررسی از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام شود.

سرهنگ حداد تاکید کرد: لازم است شهروندان در تهیه بلیط‌های مسافرتی از مراکز معتبر و دارای شناسنامه فعالیت اقدام کنند و فریب کلاهبرداری و وعده‌های فریبنده، چون ارزانی قیمت‌ها را نخورند.

 

استخدام کلاهبرداری شهروندان آن‌ها افراد بلیط‌هایی مسافرتی افرادی سمنان توریستی تفریحی سرهنگ آگاهی استان جوانان