برگزیده ها

مازندمجلس: سیاست > دولت - رییس جمهوری اسلامی ایران به دعوت رسمی رییس جمهور قزاقستان و برای سخنرانی در اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در حوزه علم و فناوری امروز شنبه به آستانه پایتخت قزاقستان سفر می کند.

مازندمجلس:به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، پرویز اسماعیلی معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهور گفت: حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در این سفر دو روزه علاوه بر حضور و سخنرانی در اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در حوزه علم و فناوری، ملاقاتهایی نیز با سران کشورهای اسلامی، از جمله رییس جمهور قزاقستان خواهد داشت و علاوه بر روابط دوجانبه، در خصوص مهمترین مسایل منطقه ای و بین المللی گفتگو خواهد کرد.

به گفته پرویز اسماعیلی، اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در حوزه علم و فناوری روزهای شنبه و یکشنبه هجدهم و نوزدهم شهریور ماه به میزبانی قزاقستان در آستانه برگزار خواهد شد.

بررسی روابط نوظهور بین علم و تکنولوژی و جایگاه کشورهای اسلامی در این عرصه، و همچنین جستجوی راهکارهای گسترده تر همکاری از محورهای اصلی این اجلاس خواهد بود.

علاوه بر سران کشورهای اسلامی، شخصیتهای علمی و فرهنگی و نیز روسای نهادهای بین المللی نیز در این اجلاس شرکت داشته و در پایان نشست نیز بیانیه مشترکی منتشر خواهد شد.

 

29216

اسلامی کشورهای اجلاس همکاری علاوه فناوری روابط المللی قزاقستان اسماعیلی اطلاع آستانه رسانی پرویز روحانی جمهور