برگزیده ها

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- معاون فرهنگی تبلیغی حوزه های علمیه خواهران گفت: جشنواره ملی غدیر با شعار «غدیر، زنان، ولایت و بصیرت» با هدف تحقق و گسترش آموزه های غدیر برگزار می شود.

مازندمجلس:

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،حجت الاسلام والمسلمین رضا اسکندری گفت: با توجه به اهمیت مسئله ولایت و وظیفه سنگین حوزه علمیه خواهران در تبیین و ابلاغ پیام غدیر، باید همت گسترده‌ای در این ایام برای بزرگداشت این عید شود.

وی افزود: معاونت فرهنگی از ظرفیت عظیم حوزه‌های های علمیه خواهران که شامل 500 مدرسه و حدود 45هزار مبلغ در سراسر کشور است، برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این عید نهایت بهره را می‌برد.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران تاکید کرد: این معاونت در نظر دارد در راستای تحقق و گسترش آموزه‌های غدیر، با توجه به نقش حوزه‌های علمیه خواهران در فرهنگ سازی و تعمیق آموزه‌های دینی، پیرو طرح قرارگاه‌های فرهنگی (حیات طیبه) در ایام غدیر، اقدام به برگزاری جشنواره ملی غدیر با شعار «غدیر، زنان، ولایت و بصیرت» کند.

اسکندری خاطرنشان کرد: در همین راستا به مدارس علمیه خواهران در سراسر کشور ابلاغ کردیم تا در این ایام برنامه‌هایی مانند برگزاری مسابقات پیرامون غدیر، طرح تکریم سلاله علوی، نشست‌ها و همایش‌ها در فضای مجازی و حقیقی، اعزام مبلغان و همچنین مراسم خطبه خوانی غدیر را برگزار کنند.

 

علمیه خواهران حوزه‌های برگزار فرهنگی سراسر آموزه‌های برگزاری ولایت مدارس اسکندری جشنواره ابلاغ معاونت